Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  حاجی بلند معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در تبریز خبر داد.

 حاجی بلند گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی جهاد دانشگاهی در اجرای نقشه جامع علمی کشور، مشارکت در ترویج، تعمیق وارتقای کرسی‌های نظریه‌پردازی و نقد و مناظره در حوزه‌های منتخب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: باتوجه به اینکه آزادی بیان از اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است و همچنین مقام معظم رهبری در خصوص لزوم همت گماشتن به امر گفت‌وگوی سالم و منطقی در سطح دانشگاه تأکیدات فراوانی دارند، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نسبت به طراحی و برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی در سطوح استانی، منطقه‌ای و کشوری اقدام کرده است.

حاجی بلند ایجاد زمینه و فضای مناسب برای طرح اندیشه‌ها و دیدگاه‌های دانشجویان و شکل گیری همبستگی ملی بر مبنای مناظره و گفتگو، ارتقای فرهنگ گفت‌وگوی عقلانی، فراهم آمدن زمینه برای شکوفایی استعداد‌های جوان دانشجویان، تقویت فرهنگ خود باوری و اعتماد به نفس در آنان و تمرین مناظره سالم، علمی و اخلاقی از جمله سایر اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد.

او گفت: مرحله استانی این مسابقات در اسفند ماه سال ۹۸، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن ماه جاری در این مسابقات ثبت نام کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه تبریز، ساختمان جهاد دانشگاهی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۲۱۱۲۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاددانشگاهی مناظره دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان