Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری بورس کالا، آمار مربوطه گویای آن است که در هفته گذشته و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۷۰ هزار و ۶۳۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین در این تالار ۲۴۴ هزار و ۵۴۸ تن فولاد، چهار هزار و ۸۲۰ تن مس، هفت هزار و ۸۰ تن آلومینیوم، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۹ کیلوگرم شمش طلا، ۱۰ تن شمش سرب و ۱۴ هزار تن خاک روی از سوی مشتریان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه براین در هفته معاملاتی یاد شده در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۴ هزار و ۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

برپایه این گزارش، در این تالار ۸۶ هزار و ۶۴۱ تن قیر، ۶۴ هزار تن وکیوم باتوم( ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره)، ۶۸ هزار و ۵۰۱ تن مواد پلیمری، ۲۱ هزار تن لوب کات( ماده اولیه تولید روغن موتور)، ۳۴ هزار و ۷۰۶ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۷۰ تن روغن پایه، ۲۰ تن انواع گازها و خوراک ها، دو هزار و ۷۰۰ تن عایق رطوبتی و چهار هزار و ۷۴۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۳۶۸ تن انواع کالا را تجربه کرد.

برچسب‌ها حامد سلطانی نژاد شرکت بورس کالای ایران بورس کالا بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت بورس کالای ایران بورس کالا بازار بورس شرکت بورس کالای ایران بورس کالا بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان اظهار داشت: بیش از ۵۷ درصد خط انتقال آب لوله گذاری شده و در مجموع با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز این خط شاهد پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

معاون استاندار در ادامه افزود: خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر اجرا و برای احداث آن بیش از ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس ابوالحسینی گفت: امیدواریم بزودی این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، به اتمام برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اردکان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران حوزه انرژی و خطوط انتقال آب شرکت صنعتی، معدنی چادرملو و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار گردید.

 

دیگر خبرها

  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان