Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@19:24:35 GMT

ایران قهرمان مسابقات زورخانه‌ای جهان شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۰۸۴

ایران قهرمان مسابقات زورخانه‌ای جهان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، این پیکارها در رشته‌های تیمی، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی در سالن ورزشی سالوک واقع در دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری شد و در نهایت تیم ایران در مجموع امتیازات با ۱۴۶ امتیاز مقام اول را از آن خود کرد. جمهوری آذربایجان و عراق به ترتیب با ۱۳۰ و ۱۱۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریز نتایج این رقابت‌ها به این شرح است:

رشته تیمی

تیم ملی ایران با ترکیب پژمان سکونتی (کردستان)، احسان حدادی (گلستان)، محمدرضا ابوالحسنی (اصفهان)، عباس مرادی‌زاده (یزد) و سوران الله‌مرادی (کردستان) با کسب ۷۰۱ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد. ورزشکاران عراق با ۴۸۴ امتیاز نایب قهرمان شدند و جمهوری آذربایجان و افغانستان به ترتیب با ۴۷۰ و ۳۷۳ امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته سنگ

سوران الله‌مرادی از ایران با کسب ۲۹۱ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد. رأفت ذاکر (جمهوری آذربایجان) با ۱۱۴ امتیاز نایب قهرمان شد و لوو سینگ (هند) و جهانگیر عرب‌اف (تاجیکستان) به ترتیب با ۱۰۰ و ۹۸ امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک جای گرفتند.

رشته کباده

جابر صبری عبدالامیر از عراق با ۴۴۸ امتیاز مقام نخست را به دست آورد. سوران الله‌مرادی (ایران)  با ۴۳۰ امتیاز دوم شد و محمدنوراعلا سالم اف (جمهوری آذربایجان) و سری ساروت چنورا رای (بنگلادش) به ترتیب با ۳۵۳ و ۳۳۶ امتیاز سوم و سوم مشترک شدند.

رشته چرخ چمنی

عباس مرادی‌زاده از ایران با کسب ۷۲۵ امتیاز قهرمان شد. حسین محمدحمید (عراق) با ۳۱۶ امتیاز به مقام دوم رسید و اورخان میرزا خانلر (جمهوری آذربایجان) و مصطفی نورستانی (افغانستان) به ترتیب با ۳۱۱ و ۲۹۸ امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک ایستادند.

رشته میل بازی

پژمان سکونتی از ایران با ۷۹۸ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد. عامرابراهیم حسین البداغی (عراق) با ۳۷۹ امتیاز نایب قهرمان شد و خیام عروج‌اف (جمهوری آذربایجان) و عبدالمنیر رئوفی (افغانستان) به ترتیب با ۲۵۳ و ۱۰۵ امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته چرخ تیز

محمدرضا ابوالحسنی از ایران با کسب ۴۲۲ امتیاز به قهرمانی رسید. جابر صبری عبدالامیر (عراق)  با ۳۶۹ امتیاز دوم شد و اورخان میرزا خانلراف (جمهوری آذربایجان) و کیزا لوبیگا (اوگاندا) به ترتیب با ۲۸۷ و ۱۹۶ امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته میل گیری سنگین

امین شهریاری از ایران با ۵۹۰ امتیاز فاتح عنوان قهرمانی شد. خیام عروج اف (جمهوری آذربایجان)  با ۳۹۱ امتیاز نایب قهرمان شد و ریحا غالب الگبوری (عراق) و نوروز عرب‌اوف (تاجیکستان) به ترتیب با ۲۸۲ و ۲۱۶ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک جای گرفتند.

رشته کشتی پهلوانی

وزن ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم:

محمدایرفان ساپوترا (اندونزی)، مشتاق حسن شریفی (افغانستان)، عباس مرادی‌زاده (ایران) و رنزو احمد (بنگلادش)

وزن ۶۰ تا ۷۰  کیلوگرم:

ممدی سلام‌اف (جمهوری آذربایجان)، حیدر عبدالامیر (عراق)، محمدرضا ابوالحسنی (ایران) و  سراج الاسلام (بنگلادش)

وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم:

رفعت گولالیف (جمهوری آذربایجان)، حسین محمد حمید (عراق)، حکیم الله بیک‌زاد (افغانستان) و دیبو رای (بنگلادش)

وزن ۹۰ کیلوگرم:

بیرژن شیمردن (قزاقستان)، سوران الله‌مرادی (ایران)، سری ساروت چانورا رای (بنگلادش) و عمار ابراهیم حسین او دگه (عراق)

 وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم:

ووسال یاشار جواداف (جمهوری آذربایجان)، یون جاناتان (کامرون)، نوروز عرب‌اف (تاجیکستان)، موسی شکی کاگوما (تانزانیا)

کد خبر 480332 برچسب‌ها ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان

تین نیوز

نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان با حضور داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، شایسته سعیدمرادزاده معاون وزیر نقلیات جمهوری تاجیکستان، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری، فیروز محموداف رئیس اداره کل روابط بین الملل وزارت نقلیات جمهوری تاجیکستان، نمایندگان وزارت امور خارجه و انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران برگزار شد.

در این نشست راهکارهای توسعه همکاری های حمل و نقلی و رفع مشکلات تردد ناوگان ترانزیتی طرفین به قلمرو دو کشور بررسی شد و موارد مختلفی در این راستا مورد گفت وگو قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند