Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوراللهی می گوید پرسپولیس در دیدارهای سخت پیش رو باید پیروز شود.

طرفداری- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید امیدوارم یکشنبه شاهد حمایت هواداران باشیم و در کنار آنها شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی اظهار داشت:

شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی طی هفته گذشته داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا یحیی هم به تیم اضافه شده‌اند و به همراه کادرشان خیلی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا بتوانند به تیم کمک کنند.

او درباره رقابت یکشنبه پرسپولیس و تراکتور گفت:

بازی سختی مقابل تراکتور داریم و همه تمرکزمان روی این دیدار است. امیدوارم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم. البته طبیعتاً نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم اما سعی می‌کنیم از همین شروع نیم فصل بهترین نتایج را بگیریم.

نوراللهی درباره بازی‌های مهم پرسپولیس در آغاز نیم‌‌فصل دوم عنوان کرد:

دیدارهای خیلی سختی پیش رو داریم و در کل وارد مقطع تعیین‌کننده‌ای می‌شویم.‌ در لیگ با مدعیان بازی داریم و در آسیا هم باید مسابقات سختی انجام دهیم که همه آنها پشت سر هم و فشرده است و اهمیت این یک ماه را بیشتر می‌کند. نیم‌فصل اول متاسفانه مقابل برخی مدعیان نتیجه نگرفتیم و باید آن را جبران کنیم.

او ادامه داد:

در آسیا هم بازی‌های سختی داریم و مهم است که شروع خوبی داشته باشیم چون با کسب امتیازات لازم می‌توانیم در دور برگشت و در کنار تماشاگران‌مان حریفان را شکست دهیم.

هافبک پرسپولیس اظهار داشت:

برای دیدار روز یکشنبه هم از هواداران می‌خواهیم که مثل همیشه کنارمان باشند چون حمایت آنها و انگیزه‌ای که از حضورشان می‌گیریم، در هر بازی کمک‌مان می‌کند. امیدوارم ما هم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و با خوشحالی به خانه بروند.

نوراللهی درباره برگزاری سه بازی متوالی خارج از خانه در آسیا هم گفت:

قطعا سخت است. برای موفقیت در این بازی‌ها به تمرکز بالایی نیاز داریم و امیدوارم از لحاظ روحی و فکری بتوانیم خودمان را آماده کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره بازگشت میزبانی به تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

هواداران ایرانی همیشه در آسیا زبانزد بوده‌اند و بدون آنها لیگ قهرمانان آسیا حس و حال خوبی ندارد. آنها با حضور گرمشان همیشه بازی‌ها را جذاب‌تر کرده‌اند و حتی زمانی که تیم‌های ایرانی ورزشگاه را پر می‌کردند، AFC واکنش‌های مثبتی نشان می‌داد و همیشه به حضور باشکوه هواداران ایران اشاره می‌کرد.

وی افزود:

خوشحالیم که بازی‌ها در ایران برگزار می‌شود و تماشاگران‌ هر تیم می‌توانند دیدارها را از نزدیک ببینند و جو خیلی زیباتری را به وجود بیاورند. امیدواریم با حضور حداکثری‌شان نشان دهند که تیم‌های ایرانی با تماشاگران خود زنده‌اند و می‌توانند با حمایت آنها صحنه‌های زیباتری بسازند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد