Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:49:02 GMT

شناسایی ۵۷ تبعه خارجی فاقد پروانه کار

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۲۴۱

شناسایی ۵۷ تبعه خارجی فاقد پروانه کار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال ۱۵۲شناسایی ۵۷ تبعه خارجی فاقد پروانه کار گشت مشترک به منظور شناسایی اشتغال اتباع بیگانه فاقد پروانه کار با دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

او به انجام ۳۴۱ مورد بازرسی از کارگاه‌های فعال استان به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین بکارگیری اتباع خارجی اشاره کرد و افزود: در این بازرسی‌ها علاوه بر شناسایی اتباع خارجی فاقد پروانه کار، ۵ مورد معرفی کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی با اشاره به اینکه از آغاز امسال ۱۸ فقره پروانه کار برای اتباع خارجی در خراسان جنوبی صادر شده است، ادامه داد: در این مدت ۵۷ فقره پروانه کار اتباع خارجی در استان تمدید و ۶۹ پروانه کار ابطال شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: به استناد قانون، کارفرمایانی که اقدام به استفاده از خدمات اتباع خارجی بدون پروانه کار کنند، پنج برابر حداقل دستمزد روزانه ملزم به پرداخت جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی اتباع بیگانه پروانه کار دستمزد روزانه پرداخت جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه

ایرانی‌ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس‌ها در مقام اول هستند.

به گزارش آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس ۲۰۲۴ با ۴۷.۹ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۷۷۸ باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس ۱.۷ درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با ۶۱۸ باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با ۶۱۸ باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با ۱۵۱ باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با ۴۸ درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ۵۶۸۵ باب رسید.

طی ماه مارس به ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها ۴۱۱ باب خانه، ایرانی‌ها ۱۸۲ باب خانه، اوکراینی‌ها ۱۲۹ باب خانه و عراقی‌ها نیز ۸۲ باب خانه خریدند.

منبع:‌آناتولی

tags # ترکیه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی