Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگر رسانه‌ها ــ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از پی‌گیری اعضای این کمیسیون برای حل مشکل بیمه فعالان قرآنی خبر داد و گفت: در این راستا مصوبه‌ای داشتیم که نیازمند توجه کمیسیون تلفیق است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: موضوع بیمه فعالان قرآنی یکی از دغدغه‌های چند سال اخیر اهالی قرآن کریم است که باوجود پی‌گیری‌های زیاد هنوز بی‌نتیجه مانده و باوجود مصوبه قانونی این بیمه اما هنوز فعالان قرآنی کشور در انتظار برقراری آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای توسعه فرهنگ قرآنی هم چندی پیش کارگروهی را مأمور پی‌گیری تحقق بیمه فعالان قرآنی کرد و این کارگروه طی روز‌های اخیر جلسات متعددی با نهاد‌های مختلف از جمله نمایندگان مجلس داشت که دیدار با کمیسیون فرهنگی مجلس یکی از این جلسات بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پی‌گیری تحقق بیمه فعالان قرآنی در این کمیسیون خبر داد و گفت: موضوع تحقق بیمه فعالان قرآنی کشور از جمله موضوعاتی است که طی روز‌های اخیر در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و در این راستا مصوبه‌‌ای هم با رأی اعضا تدوین و تقدیم کمیسون تلفیق شد.

وی ادامه داد: این امر را باید حجت‌الاسلام پژمانفر به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق پی‌گیری کند که قرار هم بر همین و امیدوارم کمیسیون تلفیق به صورت ویژه به این امر رسیدگی کنند.

سالک درخصوص بودجه‌ فعالیت‌های قرآنی گفت: متأسفانه این بودجه هم بسیار مظلوم واقع شده و از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه سال ۱۳۹۸ تنها ۳ میلیارد تومان پرداخت شده که موضوع بودجه قرآنی هم در کمیسیون فرهنگی مطرح و امیدوارم با پی‌گیری‌های اعضا این امر هم محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بیمه بیمه فعالان قرآنی احمد سالک مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!