Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله ترخوانی، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تدابیر لازم اتخاذ شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، با اشاره به ایجاد 757 شعبه اخذ رای در استان زنجان گفت: از این تعداد شعبه 265 شعبه اخذ رای مربوط به شهرستان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در شهرستان ابهر 97 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، ادامه داد: تعداد شعبه های اخذ رای در شهرستان خدابنده هم 154 شعبه است.

این مقام مسئول در استان زنجان، با یادآوری اینکه مردم شهرستان طارم هم می توانند در 54 شعبه آرای خود را به صندوق بیاندازند، گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در شهرستان ماهنشان 59 شعبه و در شهرستان ایجرود هم 49 شعبه رای  خواهد بود.

ترخوانی، در پایان افزود: در شهرستان خرم دره 49 شعبه و در سلطانیه نیز 30 شعبه برای اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی
  • وزیر خارجه: زمان اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه اسرائیل رسیده است