Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بورس تابناک، در اختتامیه این کنفرانس شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه(میدکو) شایسته تندیس برنزی با درجه ممتاز شناخته شد.
هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد ؛ فولاد سیرجان ایرانیان؛ فولاد زرند ایرانیان شایسته تقدیرنامه 3ستاره شناخته شدند.
فولاد بوتیای ایرانیان و بیمه پاسارگاد تقدیرنامه 2 ستاره دریافت کردند و بانک دی ؛ پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)شایسته تقدیرنامه 1ستاره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پرداخت الکترونیک پاسارگاد ؛ لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات پاسارگاد ؛ خدمات مالی پاسارگاد گواهی نامه 3 ستاره دریافت کردند.
فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(فناپ) ؛ کارگزاری بانک پاسارگاد؛ گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان(ممرادکو)؛ گروه ارزش آفرینان پاسارگاد ؛ بیمه اتکایی ایرانیان ؛ فناپ پلاس ؛ سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی مستخق دریافت گواهی نامه 2 ستاره شناخته شدند.
همچنین سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس و سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گواهی 1 ستاره دریافت کردند.
گواهی حضور نیز به شرکت ها مبنای خاورمیانه ؛ مدیریت ساختمانی آریان پاسارگد، ره دانش ثریا؛ عمران و مسکن شمال؛ تامین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد ؛ انبوه سازی پاسارگاد؛ پتروشیمی لردگان (کود شیمیایی اوره لردگان ) و ظریف مصور تعلق گرفت.
موسسه خیریه کهریزک ؛ مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد؛ جمعیت طلوع بی نام و نشان ها و کمیته امداد استان زنجان- ماهنشان لوح سپاس این کنفرانس را به خود اختصاص دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه کنفرانس فرهنگ سازمانی میدکو عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان

بختیار خلیقی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود ۶ هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

وی یادآور شد: افزون بر هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه سرمایه در گردش را داده اند.

خلیقی اضافه کرد: ۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • سوالات گواهینامه رانندگی خرید و فروش می شود؟