Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود که جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های نظامی و انتظامی در رامهرمز برگزاری می‌گردد.

این مراسم در حسینیه ثارالله رامهرمز واقع در میدان اباصالح المهدی (عج) جنب یادمان شهدای گمنام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در آئین بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در شر رامهرمز سخنرانی می‌کند.

محمد زاهدیان اجرای آئین بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش را بر عهده دارد و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اهواز نیز به مداحی می‌پردازد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین تکیه‌خوانی از سنت‌های عزاداری اهالی شمیرانات استان تهران است. آئین عزاداری که دسته‌های عزا، به همراه علامت‌های خود از یک مسیر مشخص به سمت مسجد، تکیه، حسینیه یا اماکن متبرکه حرکت کرده و در آن محل به عزاداری می‌پردازد.

امسال همچون سنوات گذشته و به همت هیأت ریحانةالنبی (س) این مراسم معنوی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۲۰ از مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در خیابان دولت، خیابان اختیاریه آغاز می‌شود و به سمت حسینیه جنت‌البقیع اختیاریه ادامه خواهد داشت و در این حسینیه محمدحسین پویانفر به مرثیه‌خوانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • فیلم| جمعلی کیانی در آخرین روایتگری خود از شهید زاهدی می‌گوید