Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:35:40 GMT

تسریع در حل مشکل معارض آزاد راه شیراز اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۷۱۳

تسریع در حل مشکل معارض آزاد راه شیراز اصفهان

ایسنا/فارس استاندار فارس بر لزوم تعیین تکلیف تسهیلات مرتبط با آزاد راه شیراز اصفهان تاکید و اضافه کرد: اگر پادگان در مسیر این پروژه ایجاد اشکال کرده و برخلاف قانون جلوی پیشرفت کار را گرفته است لازم است وزارت راه و شهرسازی یا پیمانکار در اسرع وقت، شکایت کنند تا در روند اجرای کار خللی به وجود نیاید.

عنایت‌الله رحیمی شنبه ٥ بهمن در ستاد اقتصادی مقاومتی فارس در خصوص رفع معارض و تملک اراضی مورد نیاز برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح در طول مسیر پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان، تاکید کرد که موضوع معارض و تملک از طریق واگذاری معوض در شهر جدید صدرا دنبال شود و به ازای استفاده از منابع صدرا آن را به عنوان سرمایه گاز جدید در پروژه شریک کرده و از سهم قرارگاه کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در خصوص کمربند شرقی شیراز به عنوان یک پروژه بزرگراهی گفت: لازم است این پروژه به آزاد راه تبدیل شود تا دارای توجیه اقتصادی واگذاری به بخش خصوصی باشد.

استاندار فارس با اشاره به لزوم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در توسعه کشت های کم آب بر و دارای توجیه اقتصادی، گفت: اگر الگوهای ارائه شده به کشاورزان در توسعه کشت‌ها دارای اقبال اقتصادی باشد، مردم منتظر ما نمی‌مانند و خودشان پیشرو خواهند بود اما اگر باورشان در این خصوص منطبق با الگوهای ارائه شده نباشد، قطعا همراهی نخواهند کرد.

رحیمی همچنین با تاکید بر لزوم برخورد با کسانی که اقدام به فروش آب چاه می‌کنند، گفت: فروش آب چاه‌های غیرمجاز و مجاز غیرقانونی است و برای متخلفان باید مجازات در نظر گرفته شود. 

او تصریح کرد: قابل قبول نیست که شخصی مجوز حفر چاه بگیرد اما آبی که برای یک منطقه تعریف شده و بهایی بابت آن نمی‌پردازد را بفروشند.

استاندار فارس همچنین در خصوص تضادهای بین سازمان آب منطقه‌ای و کشاورزی استان، گفت: دو وزارتخانه به دنبال تصویب برنامه‌ها و سندهای مشترک باشند تا برای تحقق آن مشترکا تلاش کنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های ورزشی جای بیشتری برای واگذاری وجود دارد، گفت: باید سیاست گذاری‌ها به سمتی باشد که فشاری به مردم نیاید و بهره برداری را برای لخش خصوصی قابل توجیه کند.

استاندار فارس تاکید کرد: تعریف قیمت‌های منصفانه در واگذاری پروژه‌های وزشی به ویژه در شهرستان‌ها موجب می‌شود تا خدمات با قیمت کمتری در اختیار مردم قرار گیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی وزارت راه و شهرسازی آزادراه اصفهان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، صبح امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مسئولان استانی از وضعیت ساخت و ساز سایت دوازده امام آزادشهر بازدید نمودند و در ادامه نشستی با موضوع تسریع در روند واگذاری این واحد‌ها برگزار گردید.


مهندس ابوالحسینی در این نشست گفت: ۶۰ واحد این سایت تا ۱۵ روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود و ۱۲۰ واحد دیگر بزودی با تسریع در روند ساخت و ساز واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟