Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:41:50 GMT

تجلیل از ۳۰ پرستار نمونه دانشکده علوم پزشکی خوی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۷۱۶

تجلیل از ۳۰ پرستار نمونه دانشکده علوم پزشکی خوی

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی روز شنبه در این آیین اظهار داشت: به باور بنده همه پرستاران قابل تجلیل هستند اما امروز عزیزانی را به نمایندگی جهت ارج نهادن بیشتر به این شغل شریف انتخاب کرده‌ایم.

فاطمه مقدم تبریزی، اضافه کرد: این قشر پرزحمت همواره دارای اخلاق نیکو و پسندیده، عشق‌ورزی به مردم، رازداری، عزم و اراده قوی و هم‌دردی با بیماران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پرستاری را یکی از مهمترین تخصص‌ها و رشته‌های علوم پزشکی عنوان کرد و اظهار داشت: پرستاری از جمله مهمترین نیازمندی‌های جامعه امروز است زیرا روز به روز و با پیر شدن جمعیت نیاز به پرستار بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه پرستاری شغل سختی است، افزود: همه باید برای ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران که شغلی ارزشمند و مورد احترام مردم است، بکوشیم تا این قشر زحمتکش با دغدغه مالی روبه‌رو نباشد.

 معاون درمان دانشکده پزشکی و رییس بیمارستان امام خمینی (ره) خوی نیز در این آیین به سخنرانی در مورد پرستاری و اهمیت و جایگاه آن پرداخت.

شهرستان ۳۸۵هزار نفری خوی در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت استان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی بیمارستان پرستار درمان علوم پزشکی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۰ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد