Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: دهه فجر، اولین طرح سرمایەگذاری خارجی این شهرستان با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان، در خصوص طرح‌های صنعتی آماده بهره‌برداری در دهه فجر گفت: در دهه مبارک فجر امسال نیز برنامه ریزی شده تا ۲ طرح صنعتی در این شهرستان افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه این طرح‌ ها شامل کارگاه تولید گونی‌ بافی و کارگاه تولید صابون مایع است، افزود: کارگاه تولید گونی که توسط یک سرمایه‌گذار خارجی از اقلیم کردستان عراق به بهره‌ برداری می‌ رسد، ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در پایان با تاکید بر اینکه بالا رفتن نرخ ارز ، اهمیت تولید داخلی را چندین برابر کرده است، عنوان کرد : در طول چند سال اخیر چندین کارگاه آموزشی با موضوع کارآفرینی برگزار کرده ایم و در تلاش هستیم که بحث ایده سازی و ایده پروری را تقویت کنیم و همچنین آغاز به کار مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت و اجرای طرح چهارشنبه های کارآفرینی در بوکان نیز در این راستای صورت پذیرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دهه فجر کارآفرین بوکان سرمایه گذاری خارجی طرح صنعتی صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۲۵ فروردین‌ماه) طی آیینی به مناسبت عید فطر از همه فعالان صنعت پتروشیمی خواست اهتمام جدی و هم‌افزایی بیشتری در مسیر تحقق اهداف راهبردی سال ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش و مسئولیت فعالان صنعت پتروشیمی را مضاعف کرده است، یادآور شد: بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان امسال نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد.

این آیین با حضور اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و مدیران ارشد این صنعت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی در دماوند
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • ثبت شیرینی چای مراغه در فهرست آثار ناملموس ملی