Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ستاد ملی صبر، سید محمدرضا خوشرو درباره پویش بخشایش فاطمی افزود: این پویش با الگو گیری از سیره حضرت زهرا (س)، همزمان با شهادت ایشان از اول تا ۲۶ بهمن مصادف با ولادت آن حضرت راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: کانون خانواده این زنان زندانی جرایم غیرعمد از نعمت حضورشان محروم شده که این امر ضررهای جبران ناپذیری را در دراز مدت به جامعه تحمیل می کند و امیدواریم با استقبال مردمی از پویش بخشایش فاطمی بتوانیم بخش زیادی از این زندانیان را به آغوش خانواده بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشرو خاطرنشان کرد: بخشش و گذشت در جای جای زندگی کوتاه دختر پیامبر به چشم می خورد و می تواند الگوی خوبی برای پیروان راستین آن حضرت باشد.
دبیر ستاد ملی صبر اضافه کرد: در پویش بخشایش فاطمی هر ایرانی می تواند کمک های نقدی خود را  برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد به شماره کارت ستاد دیه ۹۳۴۵-۹۹۰۳-۹۹۷۵-‌۶۰۳۷ بانک ملی ایران و برای کمک به خانواده زندانیان به شماره حساب ۰۱۰۰۴۹۳۳۱۰۰۰۱ بانک ملی ایران به نام انجمن حمایت زندانیان مرکز پرداخت کنند.
وی اظهارداشت: خلاصه پرونده و مبلغ مورد نیاز برای آزادی تعدادی از بانوان زندانی پس از دریافت تاییدیه از مراجع قانونی در سایت ستاد ملی صبر به نشانی www.sabr.ir قرار می گیرد که هموطنان خیر می توانند با مراجعه به بخش «آزاد می کنم» و انتخاب زندانی زن مورد نظر، کمک خود را از طریق پرداخت بانکی به میزانی که می توانند، واریز کنند.
خوشرو به استقبال بی نظیر هنرمندان و چهره های مورد اعتماد مردم در جامعه از پویش بخشایش فاطمی اشاره کرد و افزود: امید است در هفته جاری با مشارکت شهروندان این پویش در سطح کشور فراگیرتر شود و شاهد آزادی تمام زنان زندانی غیرعمد باشیم.
دبیر ستاد ملی صبر با تاکید بر نقش همیاران صبر در آزادی زندانیان گفت: همیاران صبر نیز می توانند با نقل روایت های خود از گذشت و بخشایش در فضای مجازی با #بخشایش_فاطمی #بخشایش_به_رسم_نیکان و #بخشایش_از_دل ضمن مشارکت در پویش معنوی، در رقابت بهترین اثر همراه با ۵۰ هدیه ارزشمند شرکت کنند.
خوشرو با دعوت از هنرمندان، فعالان اجتماعی و شهروندان برای پیوستن به پویش بخشایش فاطمی گفت: این پویش با مشارکت معاونت فرهنگی قوه قضاییه، ستاد دیه کشور، انجمن حمایت زندانیان مرکز، مرکز امور شوراهای حل اختلاف، گروه تلویزیونی شاهد، فرهنگسرای مترو، موسسه فرهنگی تبیان، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

برچسب‌ها قوه قضاییه معاونت فرهنگی قوه قضاییه زندانیان جرائم غیرعمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوه قضاییه معاونت فرهنگی قوه قضاییه زندانیان جرائم غیرعمد قوه قضاییه معاونت فرهنگی قوه قضاییه زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان