Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار میشود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. تاریخ انتشار: 12:52 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۰۸۹ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز در وین قرائت شد، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی
امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادتها، قدرت‌نمائی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر میدهد. پدیده‌ئی که میتواند در آینده‌ی تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.

گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند به حول و قوه‌ی الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.

چشم امید و انتظار در این پویش حیاتی به جوانان دانشمند و فرزانه و با ایمان است و شما میتوانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید.

به امید موفقیت‌های بزرگ شما عزیزان
والسلام علیکم ورحمة الله
سیّد علی خامنه‌ای
۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۸   بیشتر بخوانید:
پیام رهبر معظم انقلاب به پنجاه و سومین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا   انتهای پیام/    

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،

متن پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا من المجرمین منتقمون»(به یقین ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت) آیه ۲۲ سوره سجده

پاسخ مقتدرانه، افتخارآمیز و عبرت‌آموز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح کشورمان به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی که عمل به «وعده صادق» رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود، موج بزرگی از شعف، امید و غرور را در ملت های مظلوم و مسلمان جهان بویژه جبهه مقاومت و ایران اسلامی ایجاد کرده است.
این اقدام تنبیهی، یک پاسخ مشروع و مطابق حقوق بین المللی به جنایت رژیم وحشی صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران قانونی کشورمان شده بود.
عملیات بی سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی تابد.

 دشمنان ملت مؤمن ایران اسلامی خوب می‌دانند که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی سال‌ها پیش فرمودند: «دوران بزن دررو تمام شده است.»
هدف کلیدی این پاسخ موشکی، تضمین بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی، پایان جنگ در منطقه و مهار وحشی گری های رژیم کودک کش صهیونیستی بوده که بیش از شش ماه است در حال کشتار و نسل کشی و جنایت در منطقه است. 
به یاری خداوند متعال در این عملیات تاریخ ساز به حامیان و هم پیمانان رژیم خبیث صهیونیستی به خوبی تفهيم شد که جهانیان و به ویژه ملت‌های مستقل و آزاده نمی پذیرند که  این رژیم خبیث بدون توجه به قوانین بین‌المللی و حقوق انسانی، گستاخانه دست به هر کشتار و جنایتی بزند و هیچ عواقبی هم برای او نداشته باشد.
اینجانبان با قدردانی و تقدیر از درایت و تدابیر هوشمندانه و «وعده صادق» رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام دقیق و شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان، بار دیگر جنایت‌های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و حمله به کنسولگری ایران را محکوم می کنیم و ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای جبهه مقاومت و سرداران و سربازان دلیر نظام اسلامی، برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی سجده شکر به درگاه ایزد منان می‌ساییم.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمد طیب صحرائی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • نشست فوق‌العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • رایزنی «بورل» با «امیرعبداللهیان»
  • نشست فوق العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی تنبیه اسرائیل