Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طبق هدف‌گذاری انجام شده، در اجرای طرح از نوروز تا فجر مشارکت 800 هزار نفری مردم استان را خواهیم داشت.

جلال عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ملی از فجر تا نوروز در کشور، اظهارکرد: در این طرح ورزشی که از سوی وزارت ورزش وجوانان به همه استان‌ها ابلاغ شده، نزدیک به 30 میلیون ایرانی مشارکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این طرح همزمان با دیگر استان‌های کشور در کرمانشاه آغاز شده، تصریح کرد: فاز اول طرح از فجر تا نوروز، از دیروز(سوم بهمن) با برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در همه شهرستان‌های استان آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این مرحله از طرح روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته اجرا می‌شود و در قالب آن همایش و جشنواره‌های عمومی همانند پیاده‌روی، کوهنوردی، دوهمگانی و... با محوریت هیات ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

وی از اجرای فاز دوم طرح طی دو مرحله و از 12 تا 22 بهمن و از 20 اسفند تا 20 فروردین خبرداد و گفت: در این مرحله برنامه‌ها و رقابت‌های گسترده ای را با حضور رشته‌های بیشتری برگزار خواهیم کرد.

عزیزی تاکید کرد: طبق هدف گذاری انجام شده، 40 درصد از جمعیت استان یعنی 800 هزار نفر در اجرای این طرح حضور خواهند داشت.

وی شعار اصلی اجرای این طرح را "ورزش همگانی و نشاط اجتماعی" اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا با اجرای این طرح توسعه سلامتی، ورزش و ایجاد نشاط را بین مردم استان داشته باشیم و رشته‌های ورزشی بیشتری به مردم معرفی شوند.

 به گفته معاون ورزش و جوانان کرمانشاه در استان نزدیک به 67 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم که با اجرای طرح از فجر تا نوروز این آمار رشد خوبی پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش جشنواره ورزش همگاني كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 

معاون گردشگری استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان کرمانشاه خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، وحید امیری امروز _سه شنبه هفتم فروردین _ اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند تا پایان ششم فروردین بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: از این آمار ۹۶۱ فقره مربوط به بازدید از تأسیسات گردشگری و بیش از ۵۴۰ فقره هم مربوط به بازدید از سرویس‌های بهداشتی است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: در بحث بازدید از تأسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و پذیرایی، برای ۵۵ واحد که خدمات مطلوبی به میهمانان نوروزی ارائه می‌دادند گواهینامه تشویقی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ۱۳۰ واحد متخلف تذکر و برای ۲۲ واحد دیگر نیز اخطار کتبی و برای ۵ واحد نیز که به اخطارها بی‌توجه بودند، حکم تعلیق صدور مجوز تا اطلاع ثانوی صادر شد.

کد خبر 739489

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۹ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۸ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • در کرمانشاه چه خوراکی‌هایی بخوریم؟
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۷ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار