Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی هزار پنل خورشیدی ویژه مددجویان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد در جلسه راهکارهای توسعه و تأمین منابع مالی پنل های خورشیدی با اشاره به برنامه‌های جدید این نهاد در توانمندی اقتصادی و معیشتی مددجویان گفت: در این راستا طرح ایجاد هزار طرح پنل خورشیدی برای مددجویان این استان به‌زودی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشتغال روستایان را یک ضرورت دانست و با اشاره به اجرای نیروگاه برق خورشیدی ویژه مددجویان خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های بالای استان خراسان شمالی بهره‌مندی بالا از انرژی خورشیدی است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد از چند سال گذشته طرح ساخت نیروگاه‌های خورشیدی با مقیاس کوچک را برای اشتغال خانواده‌های مددجوی تحت حمایت خود آغاز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ظرفیت هرکدام از نیروگاه‌های خورشیدی را ۵ کیلووات دانست و گفت: این نیروگاه‌های خورشیدی باهدف ایجاد اشتغال مستقیم برای هزار خانوار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی هر واحد نیروگاه خورشیدی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان هزینه می‌شود افزود: اعتبارات موردنیاز از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال کم‌بهره از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و صندوق توسعه ملی به متقاضیان این طرح پرداخت می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پنل خورشیدی مددجویان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال و تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

الهی‌راد با تشریح اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

وی ادامه داد: همچنین این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 6084861

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد