Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@06:38:18 GMT

قائم‌مقامی قهرمان شطرنج ایران شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۲۹۰

قائم‌مقامی قهرمان شطرنج ایران شد

خبرگزاری میزان- احسان قائم‌مقامی برای سیزدهمین بار به مقام نخست رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور دست یافت. تاریخ انتشار: 13:19 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۱۰۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، فینال مسابقات شطرنج قهرمانی کشور که با حضور ۱۲ شطرنج‌باز در محل فدراسیون برگزار شد، با قهرمانی احسان قائم‌مقامی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان دور تکمیلی این مسابقات امروز قائم‌مقامی و آرین غلامی که هم امتیاز شده بودند، به مصاف هم رفتند و در پایان قائم‌مقامی توانست با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود و برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد. آرین غلامی و امیررضا پورآقابالا نیز عنوان‌های دوم و سوم این مسابقات را بدست آوردند.

سه بازیکن برتر مسابقات قهرمانی کشور جواز حضور در تیم ملی را بدست آوردند. همچنین سه بازیکن دیگر با نظر کمیته فنی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بیست و نهمی خادم‌الشریعه در شطرنج سریع و برق آسای جهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج شطرنج احسان قائم مقامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد