Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم صومعه سرا گفت: اگر بدعهدی اروپایی‌ها ادامه پیدا کند راهی جز خروج از برجام نداریم، چراکه در حال حاضر ملت ما را تحت فشار تحریم‌ها قرار دادند و اگر این فشار‌ها ادامه یابد، ما هم به راه گذشته خود باز خواهیم گشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید کاظم دلخوش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال خروج ایران مشروط بر تکمیل پازل بدعهدی‌های ادامه‌دار اروپایی‌ها، همچون فعالسازی "مکانیسم ماشه" وجود دارد یا نه، گفت: ما در همه زمینه‌ها مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم؛ ناگفته نماند که در اصل ۱۱۰ قانون اساسی هم به صراحت گفته شده که ترسیم سیاست‌های کلی داخلی و خارجی برعهده رهبر معظم انقلاب خواهد بود؛ قطعا رهبر انقلاب با تدابیر و اندیشه‌های والایی که دارند به فکر سرافرازی کشور و سربلندی ملت ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: قرار بر این نیست که ما تحت اختیار و سلطه بیگانگان باشیم، اگر اروپایی‌ها ایران را همراهی کنند و به تعهدات خود پایبند باشند؛ یعنی اینکه تحریم‌ها را علیه کشورمان وضع نکنند و آن تحریم‌های گذشته را هم ملغی کنند، ما چه در مجلس و چه در دولت می‌توانیم در رابطه با برجام تصمیم کافی را بگیریم.
غربی‌ها به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: اگر خواسته ملت ایران که همان برداشتن تحریم‌ها بوده تحقق پیدا کند ما در رابطه با برداشتن گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای کوتاه خواهیم آمد و در حقیقت با سر عقل آمدن اروپایی‌ها به آن‌ها کمک خواهیم کرد برجام حفظ شود، در غیر اینصورت به همین شیوه، گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای را برخواهیم داشت.

نماینده مردم صومعه سرا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بدعهدی‌های اروپایی‌ها در قبال ایران به همین شکل باشد و همسو با آمریکا حرکت کنند، احتمال این وجود دارد که ایران به کلی از برجام خارج شود، تاکید کرد: اگر بدعهدی اروپایی‌ها ادامه پیدا کند راهی جز خروج از برجام نداریم، چون در حال حاضر ملت ما را تحت فشار تحریم‌ها قرار داده اند. اگر این کار خود را توقف کنند ما هم که با دنیا جنگ نداریم و به همان شکل سابق تعهداتمان را اجرا می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر غربی‌ها به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و متاسفانه بعضی از شیطنت‌هایی که توسط عده‌ای از عوامل وطن فروش در داخل کشور صورت می‌گیرد آن‌ها را هم در این زمینه تحریک می‌کند و در حقیقت غربی‌ها با عقل خود کار نمی‌کنند؛ بنابراین احتمال این وجود دارد که ما از برجام خارج شویم. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توافق هسته ای برجام مکانیسم ماشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد

حمیدرضا ترقی گفت: هر نماینده در مجلس علاوه بر اینکه نماینده شهر خود به حساب می‌آید نماینده کل ملت ایران نیز محسوب می‌شود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در مجلس در همه مسائل جاری کشور حق اظهار نظر دارند و هر نماینده علاوه بر اینکه نماینده شهر خود به حساب می‌آید نماینده کل ملت ایران نیز محسوب می‌شود. مجلس توسط هیچ مقام و قوه‌ای انحلال شدنی نیست و این نشان دهنده نقش مردم و مردم سالاری در کشور ما است که توانسته چنین جایگاهی را به مردم دهد که در سرنوشت خود نقش موثری داشته باشند.

 

وی افزود: مجلسی موفق است که چالش‌ها، نیاز‌ها و راهکار‌های اداره کشور را درست تشخیص دهد و مجلسی کارآمد است که بر قانونی که وضع می‌کند نظارت دقیق داشته باشد و بتواند رضایتمندی مردم را در اجرای قوانین محقق کند. مجلسی موفق است که در تصمیمات، مسائل و منافع ملی کشور را بر هرچیزی ارجحیت دهد.

 

علی حدادی نماینده مردم البرز نیز با بیان اینکه ویژگی مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات مواضع مجلس بسیار مهم و اساسی است، گفت: مردمی بودن نمایندگان مجلس از ویژگی مجلس کارآمد است، اینکه همراه با مردم باشد و مشکلات جدی مردم را حل کند.

این نماینده مجلس افزود: یکی از وظایف مهم مجلس در صحن قانون گذاری و ریل گذاری درست است، همچنین باید قوانینی را تصویب کند که راهگشا باشد و بتواند آنچه را که مطالبه مردم است حل کند.

 

وی ادامه داد: قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد و قابلیت اجرا شدن داشته باشد. در قانون گذاری یک بخش لوایح است و یک بخش طرح‌هایی است که توسط مجلس ارائه می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: دستگاه دیپلماسی نقش مهمی در حل مشکلات اقتصادی دارد

 

وی گفت: مجلس کارآمد مجلسی است که اندیشه‌ها و مشارکت نخبگان در موضوعات مختلف را در بر داشته باشد.

 

 مجید نصیرپور نیز درباره کیسیون‌ مجلس گفت: این گزارش‌های کمیسون‌های تخصصی است که مجلس را راهبری می‌کند و اگر کمیسیون‌های تخصصی قوی داشته باشیم، شاهد یک مجلس قوی و کارآمد خواهیم بود.

وی ادامه داد: نمایندگان باید زبان گویای مردم باشند و اگر مردم از موضوعی ناراحت هستند باید به آن توجه شود و آن مشکل را برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!