Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره پخش دیدار استقلال و الکویت توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آنکه کانال رسمی برنامه فوتبال برتر اعلام کرد مسئولان اماراتی برای پخش دیدار استقلال و الکویت درخواست مبلغ بالایی کرده اند، رایزنی های صداوسیما با آنها آغاز شد و حالا آخرین تلاش ها برای پخش مسابقه مذکور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در این خصوص توییتی را منتشر کرد و نوشت:

«به‌رغم اینکه نهایی شدن بازی تیم استقلال ایران در مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا خیلی دیر به صدا و سیما اعلام شد اما همکاران عزیزم در تلاشند تا این مسابقه انشاالله به صورت زنده پخش شود.»

دیدار استقلال ایران و الکویت ساعت ۱۷:۵۰ امروز در امارات برگزار می شود و باید دید تلاش های صداوسیما برای پخش این مسابقه نتیجه می دهد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الکویت استقلال الکویت دیدار استقلال و الکویت محمدحسین رنجبران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!