Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:09:41 GMT

انفجار وحشتناک یک خودرو در جایگاه CNG

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۵۹۰

انفجار وحشتناک یک خودرو در جایگاه CNG

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش‌سوزی خودرو پیکان وانت حین گازگیری در جایگاه سوخت CNG در اتوبان کیانشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم قنبری اظهارکرد: ساعت ۵:۳۹ بامداد امروز (۵ بهمن‌ماه) طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش‌سوزی خودروی پیکان وانت حین گازگیری در جایگاه سوخت CNG واقع در اتوبان کیانشهر اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پی این گزارش ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا آتش‌نشانان را از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن‌سازی محل و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله‌های حریق را مهار و از گسترش شعله‌های حریق جلوگیری کردند.

قنبری تصریح کرد: در پی این حادثه راننده خودرو مصدوم و برای مداوا به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی خودرو انفجار خودرو آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه