Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌ها حاکیست که سرویس استریم آنلاین موسیقی آمازون تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

به گزارش ایسنا، این روزها کاربران به نظر می‌رسد که از سرویس و اپلیکیشن های پخش و استریم آنلاین موسیقی در جهان استقبال بی نظیری نشان داده و به دانلود اپلیکیشن های پخش آنلاین موسیقی اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده در وب سایت های اپل اینسادیر و سی‌نت نشان می‌دهد که شرکت آمازون توانسته است تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیون کاربر را به سمت و سوی خود جذب کند. این در حالیست که یکی از بزرگترین رقبای آن سرویس اپل موزیک و اسپاتیفای به شمار می رود و حالا موفق شده است با جذب تعداد قابل توجهی از کاربران و علاقمندان، فاصله خود را با آنها کاهش دهد.    

کاربران به صورت رایگان و پولی قادر خواهند بود از سرویس‌های پخش موزیک آنلاین بهره‌مند شوند. این برنامه‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند که برای کاربران مختلف در سراسر جهان می‌تواند مفید و کاربردی باشد. به عبارتی دیگر، باید گفت برنامه‌های این چنینی به کاربران این امکان را می‌دهند حتی بدون اشتراک ماهانه و پرداخت حق اشتراک، به حجم وسیعی از موسیقی‌های موردنظر و موردعلاقه به صورت آنلاین خود گوش فرادهند.

از معروف ترین و بهترین سرویس‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی در جهان می‌توان به اسپاتیفای، اپل موزیک، آمازون، ساندکلاد، گوگل پلی موزیک، پاندورا، تیدال و دیزر اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس

به گزارش پارس نیوز ، این صفحه به کاربران این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر و آسان‌تر از قبل به مخاطبان مورد علقه خود که نام آن‌ها را در این فهرست قرار داده‌اند، دسترسی پیدا کنند.  

این بروزرسانی زمان پیدا کردن شخص مورد نیاز برای ارسال پیام را کاهش می‌دهد و به نوعی صرفه‌جویی در وقت است و همچنین تماس‌های صوتی و تصویری را آسان‌تر خواهد کرد.

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین حتی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً زمان می‌برد تا صفحه جدید به واتساپ کاربران نهایی راه پیدا کند، اما از نظر ظاهری، ممکن است ابتدا به نسخه اندروید بیاید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد