Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:15:01 GMT

ریزش منزل مسکونی در ریگان جان یک دختر بچه را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۱۳۶

ریزش منزل مسکونی در ریگان جان یک دختر بچه را گرفت

امین باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه درون منزل خشت و گلی که بر اثر بارش های روزهای گذشته آسیب دیده بود رخ داده و  این کودک زیر آوار سقف و دیوار دچار خفگی شد.

وی بیان کرد: بر اثر  بارندگی و طغیان رودخانه ها در شهرستان ریگان راه ارتباطی ۴۳ روستای این شهرستان قطع شد که نیروهای راهداری جهت بازگشایی این محورها در حال امداد رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان اظهار داشت: سیلاب همچنین خسارت زیادی به بخش های کشاورزی شهرستان ریگان در منطقه ده رضا وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

وی افزود: سیلاب همچنین برق ۱۵روستای شهرستان را قطع نموده است که تلاش برای برق رسانی این روستاها ادامه دارد.

باقری بیان کرد:  بارش باران وجاری شدن سیلاب باعث شده که ۲۰روستای ریگان در محاصره سیلاب قرار بگیرند و  اکیپ های امدادی جهت امداد رسانی به روستاهای محاصره در سیلاب اعزام شده اند.

شهرستان ریگان با ۹۸هزار نفر جمعیت تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها ریگان کرمان سیل پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریگان کرمان سیل ریگان کرمان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های حصیرآباد اهواز اسکان اضطراری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی‌زاده ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به حادثه اخیر ریزش کوه در منطقه حصیرآباد اهواز اظهار کرد: حدود چهار خانوار مشکل حاد داشتند که این منازل آنها تخلیه و ساکنان جابه‌جا شده‌اند و در مدارس اسکان یافته‌اند.

فرماندار اهواز با اشاره به ریزش بخشی از کوه بالای «لین ۲» روی خیابان «شهید بختیاری» افزود: این محدوده، محل زندگی نیست و خطر جانی وجود دارد و در ستاد مدیریت بحران اهواز تاکید بر مدیریت شرایط شده است.

وی با اشاره به شناسایی پهنه‌های خطر مناطق مسکونی اهواز گفت: پهنه‌های خطر باید خالی از سکنه شوند. اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان در حال ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکونی برای جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر است و این پروژه باید هر چه سریع‌تر تکمیل بشود تا این خانوارها جا به جا شوند.

کد خبر 6062914

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز
  • خانواده‌های حصیرآباد اهواز اسکان اضطراری شدند
  • ریزش سنگ و قطع درختان در جاده پل دختر بر اثر بارندگی شدید + تصاویر
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید