Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اسامی داوران، اساتید راهنما و ناظران مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه به میزبانی شیراز اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه طی روزهای 8 تا 10 بهمن‌ماه جاری به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن كریم در بخش‌های مختلف كاركنان و خانواده‌های كاركنان دادگستری‌های سراسر كشور برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقات 16 داور به قضاوت خواهند پرداخت كه 8 نفر داور در بخش بانوان و 8 نفر داور در بخش آقایان در رشته‌های مختلف حضور خواهند داشت.
داوران بانوان شامل ملیحه اسحاق نژاد، داور صوت؛ سمیه حاجعلی، داور لحن؛ محبوبه کاتب، داور تجوید؛ مرجانه نیاورانی، داور تجوید؛ خیریه عچرش، داور وقف و ابتدا؛ زهرا افخمی، داور حسن حفظ و وقف ‌و ابتدا؛ مرضیه فیروززاده، داور لحن و وحیده گنبدی، داور صوت هستند.
در بخش داوری آقایان نیز اساتیدی چون محمود لطفی‌نیا، داور لحن؛ مهدی دغاغله، داور صوت؛ رضا دیانت، داور حسن حفظ و وقف و ابتدا؛ قاسم مقدمی، داور صوت؛ محمدباقر ماهانی، داور تجوید؛ امیرفتح‌پور، داور تجوید؛ محمدرضا حاج اسماعیلی، داور وقف و ابتدا؛ عباس هاشمی، داور لحن حضور دارند.
این مسابقات در 4 سالن مجزا در محل هتل شیراز،‌محل اسكان متسابقان برگزار می‌شود كه در سالن قرائت آقایان، محمود لطفی‌نیا و در سالن حفظ آقایان رضا دیانت و در سالن قرائت بانوان خیریه عچرشی و در سالن حفظ بانوان، وحیده گنبدی به‌عنوان سرداور فعالیت می‌كنند.
اساتید دیگری نیز چون محمد بهرامی‌شاد، ظفرآبادی، آسیه دهقان و صدیقه شب‌خیز به‌عنوان اساتید راهنمای این دوره از مسابقات در سالن‌های مسابقات حضور خواهند داشت.
علاوه بر این‌ها لیلی رشیدی، یكی از فعالان قرآنی برجسته استان فارس در بخش بانوان و مجتبی فردفانی، حافظ بین‌المللی قرآن كریم كشورمان در بخش آقایان به‌عنوان ناظر این دوره از مسابقات به نمایندگی از ستاد عالی مسابقات قرآن كشورمان حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات سراسري قرآن قوه قضائيه اسامي داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد قضاوت برخی بازی‌ها به داورانی سپرده شده که کمتر در مسابقات سوت زده‌اند.

در بین اسامی داوران مسابقات هفته بیست و چهارم نام‌هایی مثل فرزاد منصوری، امیر ایار، محمد رضا تارخ و سعید رحیمی مقدم دیده می‌شود که در لیگ امسال کمتر شانس قضاوت داشته‌اند و حالا در هفته بیست و چهارم در بین داوران وسط حضور دارند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران به همراه همکاران خود از هفته‌های گذشته اقدام به جوانگرایی و استفاده از برخی داوران جوان و موفق لیگ دسته اول کرده است. حالا در بین داوران وسط هم از داوران کم‌نام و نشان تر استفاده شده است.

به نظر می‌رسد کمیته داوران قصد دارد در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر با میدان دادن به قاضی‌های جوان‌تر کارش را جلو ببرد تا تجربه شان بالا برود و در فصل آینده آنها قضاوت های مهم‌تری را برعهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس