Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر وصول به موقع مالیات، گفت:‌ مهمترین اصل اداره کل امورمالیاتی استان، وصول به موقع مالیات همراه با رعایت عدالت و تکریم مودیان مالیاتی است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رسانه مالیاتی ایران، غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی در جلسه پیگیری وصول مالیات که از طریق ویدئو کنفرانس با 29 شهرستان استان برگزار شدگفت: خواسته اصلی اداره کل از ادارات امور مالیاتی ، تلاش در جهت اجرای برنامه های سالجاری است که در راستای برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی، با اشاره به اینکه سهمیه وصولی براساس برنامه عملیاتی اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی باید دنبال شود، اظهار داشت: برنامه عملیاتی، چشم‌انداز مأموریت‌ها و اهداف اداره کل است و تمرکز ما بر روی وصول مالیات، ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده های مالیاتی، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و ارتقاء فرهنگ مالیاتی با استفاده از منابع انسانی و استفاده از آخرین ابزارهای نوین الکترونیکی براساس جدول زمان‌بندی برنامه عملیاتی اداره کل است.
وی با بیان اینکه از تمامی ابزارها و راهکارها جهت پیشبرد برنامه عملیاتی استفاده شود، گفت: نظارت و ارزیابی مستمر، رصد دائمی پرونده های مالیاتی، رعایت دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره بر اساس برنامه زمانبندی عملیاتی اداره کل، از الزامات شرح وظایف معاونین و روسای ادارات است.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی در پایان این جلسه، ضمن جمع بندی و ارائه راهکارهای لازم برای وصول حقوق حقه دولت، خواستار مشارکت معاونین و روسای ادارات امور مالیاتی در ایجاد فضای مشارکت جمعی با کارکنان مجموعه خود در تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و استراتژی های تعیین شده و همچنین استفاده مناسب و حداکثری از اختیارات تفویضی شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، علی دهقانی افزود: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.
او ادامه داد: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمد‌های عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود