Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:23:34 GMT

بانوان بسکتبالیست کردستان مغلوب تهران شدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۳۰۹

بانوان بسکتبالیست کردستان مغلوب تهران شدند

این دیدار روز شنبه در سالن هندبال سنندج برگزار شد و طی آن خانه بسکتبال کردستان میزبان تیم شکلی تهران بود که با نتیجه ۷۱ بر ۵۷ به نفع میهمان به پایان رسید تا بانوان بلند قامت کردستانی ۱۰ بهمن در بازی برگشت با استرس بیشتری مهمان تهرانی‌ها شوند.

این دیدار از سری رقابتهای حذفی بود که در آن تیم خانه بسکتبال کردستان در گروه ب رقابتها، با تیم خانه کردستان فارس، هم گروه است و امروز اولین بازی خود را با نماینده گروه الف پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان این دیدارها، ۲ تیم قعر جدول رده بندی به لیگ دسته یک سقوط می کنند و خانه بسکتبال کردستان برای حفظ خود در لیگ برتر باید تلاش کند.

مونس علی پناه، سیران قادرنژاد، پونه علی پناهی فرد، آیدا گلمحمدی، ریحانه برزگری، مائده صدوقی پور، پریا شاکری، موژان فاروقی، منا شریفی، کیمیا مقدم پناه و روناک رحمانی ترکیب تیم خانه بسکتبال کردستان را تشکیل می دهند.

سرپرستی این تیم را مونا بایکار و مربیگری آن را سروه ضرغامیان و ادیبه ویسی بر عهده دارند.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال کردستان لیگ برتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال کردستان لیگ برتر لیگ برتر بسکتبال کردستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه‌ بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در حالی از روز جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود که فعلا یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها (طبیعت تهران - نفت آبادان) باقی مانده و روز یک‌شنبه، دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

با این حال، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست