Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان روز شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات گسترده نیروی زمینی سپاه در خدمت‌رسانی امدادی، پزشکی و معیشتی به مناطق سیل‌زده اظهار داشت: سامانه جراحی حیات بخش معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تاکنون ده‌ها عمل جراحی را با موفقیت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه افزود: اعزام بیش از ۲۰ دستگاه آمبولانس و ۳ سامانه جراحی تاکتیکی و حیات بخش به مناطق سیل‌زده از جمله روستاهای تابعه کنارک و چابهار (مناطق عورکی، نگور، پلان و ... ) بخشی از  اقدامات پزشکی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده تا امروز بوده است.

پورجمشیدیان با اشاره به استقرار بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده تاکید کرد: تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر به بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه مراجعه کرده‌اند که  ۴۰ هزار "نفر، خدمات" رایگان در این بیمارستان‌ها به مراجعه‌کنندگان ارائه شده است.

وی اضافه کرد: بالگردهای نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز انجام داده‌اند و ۹۰ تن بسته معیشتی را در مناطق سیل‌زده توزیع کرده‌اند.  

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی، ۱۵ هزار تخته پتو، ۲ هزار سری  لوازم گرمایشی و خانگی و هزاران بطری آب معدنی از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده بوده است. همچنین ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در روستای استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.   

پورجمشیدیان با اشاره به حضور پررنگ یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده اضافه کرد: ۳۰۰ دستگاه از ماشین‌آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه اعم از لودر، کامیون، بیل مکانیکی و ... درخصوص امدادرسانی جاده‌ها فعالیت کرده‌اند.

نیروی زمینی سپاه همچنین به بیش از ۷۰۰ روستا در استان سیستان و بلوچستان به تعداد حدود ۵۲ هزار خانوار خدمات امدادی، پزشکی و معیشتی را ارائه کرده است و ۲ هزار نفر از رزمندگان این نیرو به صورت شبانه روز خدمات لازم را در مناطق سیل‌زده ارائه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم، یادآور شد: پاسداران، خدمت صادقانه و جهادی به ملت شریف ایران را رسالت و وظیفه خود می‌دانند. خداوند شوق خدمت به ملت ایران را در دل پاسداران انقلاب برانگیخته و ما این خدمت را افتخاری بزرگ برای خودمان می‌دانیم.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب خسارت زیادی به شبکه برق و پست های فوق توزیع برق وارد شده و درحال حاضر شبکه برق ۲۲۸ روستای مناطق مختلف سیل زده بلوچستان قطع است.

به گزارش ایرنا؛ محمد رئیسی شامگاه چهارشنبه در نشست مدیریت بحران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در فرمانداری کنارک در حال برگزاریست، اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب در بلوچستان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیروهای عملیاتی و اصلاح شبکه های برق است.

وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۶ دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب