Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@11:06:02 GMT

گزارشگر بازی استقلال-الکویت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۵۸۳

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی هاشمی، تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته دیدار تیم‌های استقلال و الکویت کویت به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

وی افزود: از زمانی که مشخص شد این دیدار امروز در دبی برگزار می‌شود، اقدامات فنی برای پوشش زنده بازی را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارهای اداری مربوط به این موضوع انجام شده و امیدوارم طرف مقابل خلف وعده نکرده و بتوانیم بازی را سر ساعت مقرر به صورت زنده پخش کنیم.

هاشمی همچنین اعلام کرد که جواد خیابانی این مسابقه را گزارش خواهد کرد.دیدار استقلال ایران - الکویت کویت از ساعت 17:50 امروز (شنبه - به وقت تهران) آغاز می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه جواد خیابانی گزارشگر تابناک ورزشی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دو‌شنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • پخش زنده بازی‌های جام ملت‌های اروپا در باغ کتاب