Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@07:43:02 GMT

قدرتمندترین برند دنیا را بشناسید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۵۹۱

قدرتمندترین برند دنیا را بشناسید

بر اساس گزارش وب سایت موتور۱، شرکت فراری برای دومین سال متوالی عنوان قدرتمندترین برند در صنعت خودروسازی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس جدیدترین گزارشی که از سوی وضعیت مالی برندهای مختلف جهان منتشر شده است، می توان دریافت که شرکت ایتالیایی فراری که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودروهای لوکس و قدرتمند در جهان به شمار می رود، توانسته است عنوان قدرتمندترین برند جهان را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر بدون شک برای بسیاری از سرمایه گذاران که به دنبال افزایش معاملات بورس و سرمایه در صنایع خودروسازی برتر جهان بوده اند، خبر خوب و خوشایندی محسوب می شود چراکه آنها قادر خواهند بود با خیالی آسوده تر از قبل، بر روی سهام این برند سرمایه گذاری کنند.

بر اساس این گزارش که هر ساله از سوی نهاد شاخص قدرت برند (BSI) تهیه و منتشر می شود، ۱۰۰ برند در مجموع مورد بررسی قرار گرفته اند که در میان آنها تنها ۱۲ برند توانسته اند به رنکینگ و رتبه بندی های برتر تحت عنوان AAA+ دست پیدا کنند. شرکت فراری نخستین برند موجود در میان این ۱۲ شرکت برتر قرار گرفته است.

دیوید های، مدیرعامل شرکت فاینانس در این خصوص خاطرنشان کرده است: فراری همچنان یکی از برندهای تاثیرگذار و برجسته در جهان به شمار می رود به گونه ای که حتی در صورتی که افراد نتوانند مالک یک خودرو با برند فراری باشند، همچنان خواهان یک کیف یا ساعت با نشان این برند هستند.

فراری در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز با کسب ۹۴.۸ امتیاز موفق شده بود قوی ترین و تاثیرگذارترین برند در جهان شود و از بسیاری دیگر از برندهای شاخص دیگر همچون مک دونالد، کوکاکولا، لگو و دیزنی نیز سبقت گرفته است.

ارزش سهام این خودروساز ایتالیایی با رشد و افزایش ۹ درصدی به ۹.۱ میلیارد دلار رسیده که در تقویت جایگاه آن نیز کمک بسزایی کرده است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1345763

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودروی فراری برند ثروتمند ثروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوبیا در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) از گوشی هوشمند Z60 اولترا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد. این برند مدتی پیش نسخه‌ی مخصوص عکاسان گوشی مذکور را با نام Z60 Ultra Photography روانه‌ی بازارهای جهانی کرد و اکنون جزئیات مربوط به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Starry Night را اعلام کرده است.

براساس گزارش زومیت، طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی نوبیا، نسخه‌ی Starry Night گوشی Z60 اولترا که پنل پشتی آن طرحی به سبک نقاشی‌های ون گوگ دارد، از ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوبیا می‌گوید موجودی Starry Night بسیار محدود خواهد بود. امکان خرید آنلاین و ارسال این نسخه‌ی خاص به سراسر جهان از طریق فروشگاه Giztop وجود دارد.

نوبیا Z60 Ultra Starry Night از نظر مشخصات فنی، تفاوتی با نسخه‌ی معمولی ندارد. بدین ترتیب مدل ویژه‌ی گوشی زد تی ای نوبیا از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رابط کاربری MyOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد. این محصول به نمایشگر تخت ۶‌٫۸ اینچی با وضوح ۲٬۴۸۰ در ۱٬۱۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

از دیگر مشخصات Z60 Ultra Starry Night می‌توان به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی سریع ۸۰ واتی اشاره کرد. این محصول گواهینامه‌ی IP68 دارد و بنابراین دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

Z60 اولترا از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری بهره می‌برد. در جلوی دستگاه شاهد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی زیر نمایشگر هستیم. قیمت گوشی ویژه‌ی نوبیا هنوز مشخص نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898554

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد