Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع با حضور دکترانوشیروان محسنی‌بند‌پی استاندار تهران، دکترمهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا(س)، دکتر اولیا معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، دکترمهدی فتح‌اله رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران و سایر مسئولان و مدیران دانشگاه و دانشجویان به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکترملانظری در این کنفرانس با اظهار خرسندی نسبت به میزبانی شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع، گفت: دانشگاه الزهرا امروزه به عنوان الگو و نماد دانشگاه خاص بانوان با بیش از ۱۰ هزار دانشجو و ۱۷۰ دانشجوی بین‌الملل در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه گروه مهندسی صنایع این دانشگاه بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، افزود: امروزه مفتخریم که دانشگاه توانسته با تکیه بر ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویانی را تربیت کند تا در حوزه مهندسی صنایع افتخارات بزرگی را رقم بزنند.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور و صرفه‌جویی در هزینه‌ها مطرح کرد: مهندسی صنایع ستون اقتصاد مقاومتی است و نقش مؤثری در صرفه‌جویی هزینه‌ها در بخش‌های مختلف دارد لذا لازم است تا این حوزه بصورت جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

دکترملانظری با اشاره به لزوم اطلاع گروه‌های مهندسی صنایع کشور از آخرین تحولات دیجیتال جهان، عنوان کرد: استفاده از حوزه دیجیتال فرصتی را جهت تغییر مدل‌های کسب و کار و استفاده از تکنولوژی در این زمینه فراهم می‌کند و مهندسین صنایع در واقع آغازگر این تحولات در کشور هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم این کنفرانس فرصتی برای ارتقای سطح دانش مسائل و تحولات دیجیتال در کشور باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع الزهراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان