Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@18:35:11 GMT

دو استقامت روستاییان قزوین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۶۰۶

دو استقامت روستاییان قزوین

رقابت های دو استقامت روستاییان شهرستان قزوین با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین،در پایان مسابقات دو استقامت هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان قزوین و انتخابی روستاییان استان، در ماده ۳ کیلومتر امیر جلوخانی از نیارک و محمدرضا جلوخانی از شیداصفهان عناوین برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درماده  ۶ کیلومتر مهدی رستمی از روستای پیریوسفیان و علی افشار از نیارک اول و دوم شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: به منظور پیشگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب در سال گذشته بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های استان یزد لایروبی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، ناصر کامیار فرد اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ به منظور جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب، لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های خاتم از جمله رودخانه‌های ترکان، بنگ رود، شهریاری، چاهک، رودخانه‌های شهرستان مهریز از جمله شاه صفی، منگاباد، ابراهیم آباد، عصمت آباد، حسین آباد، منشاد، تنگ چنار، رودخانه‌های شهرستان تفت از جمله سلطان آباد، مزرعه نو، سورک، گاریز، سنگ دراز، باغ بالاوباغ میان زردین، باغ مهدی سانیج، مزرعه نو، دشتک انجام گرفته است.

وی افزود: رودخانه‌های شهرستان اشکذر نیز از جمله درب رز، کمال آباد، مزرعه میان، رودخانه‌های شهرستان میبد از جمله جاده درین، مزرعه امین آباد، رودخانه گاشار ابرکوه و بافق به طول بیش از ۳۴ کیلومتر انجام شده است.

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات ملی، استانی و جاری تأمین شده است، گفت: آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها به میزان ۲ هکتار، مطالعات سراسری تعیین حریم و بستر رودخانه به میزان ۳۷ کیلومتر و پاسخ به پرونده‌های استعلامی ۹۰۰ مورد از دیگر اقدامات این مدیریت بوده است.

کامیار فرد بیان کرد: بازدیدهای میدانی رودخانه‌ها، تهیه گزارشات کارشناسی از نقاط حادثه خیز و لایروبی رودخانه‌های باغستان واقع در روستای ده بالا و دوازده امام روستای طزرجان (از توابع شهرستان تفت) و رودخانه مرزانک از توابع شهرستان اشکذر، از جمله فعالیت‌های واحد حفاظت رودخانه‌ها پس از وقوع سیل بوده است.

وی گفت: با توجه به وقوع سیلاب احتمالی در سال جدید لایروبی رودخانه‌های کافی آباد از توابع شهرستان اشکذر و رودخانه‌های بنادک سادات و منشاد از توابع شهرستان مهریز در دست اقدام است.

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد ادامه داد: رسالت اصلی بخش حفاظت رودخانه‌ها و سواحل، تثبیت رودخانه‌ها و آزادسازی مناسب آن‌ها جهت عبور امن سیلاب‌ها و جلوگیری از بروز خسارت به مردم است.

کامیار فرد افزود: فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌های عمومی و مجامع محلی و ایجاد باور و اعتقاد عمیق به اجرای صحیح قانون توزیع عادلانه آب در میان عموم مردم می‌تواند کمک اصلی برای رسیدن به این هدف و رسالت مهم باشد.

کد خبر 744923

دیگر خبرها

  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نوشهر
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین