Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@19:16:12 GMT

ثبات فوتسال ایران در رتبه 6 دنیا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۶۱۴

ثبات فوتسال ایران در رتبه 6 دنیا

تیم ملی فوتسال ایران در رده ششم جهان و نخست قاره آسیا باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های فوتسال جهان، تیم ملی برزیل در رده نخست جهان باقی ماند و تیم‌های ملی اسپانیا و روسیه در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

در این رده‌بندی تیم‌های ملی پرتغال، آرژانتین، ایران، قزاقستان، ایتالیا، کرواسی و اوکراین در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی ایران در حال حاضر بهترین تیم قاره آسیا محسوب می‌شود و پس از تیم کشورمان ژاپن در جایگاه 15 جهان و دوم قاره کهن قرار دارد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران روسیه اسپانیا برزیل رده بندی تیم های فوتسال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم اروپایی راه را برای قلعه‌نویی باز کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران امروز در عشق آباد، دیدار چهارم خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را مقابل تیم ملی ترکمنستان برگزار می‌کند. ملی پوشان برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی در این مسابقه خارج از خانه هستند.

پیروزی احتمالی امشب ملی پوشان مقابل ترکمنستان، علاوه بر اینکه حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا که در سال ۲۰۲۷ و به میزبانی عربستان برگزار می‌شود را قطعی خواهد کرد، یک دستاورد مهم دیگر نیز می‌تواند برای تیم ملی داشته باشد و آن نیز صعود در رنکینگ فیفا است.

پیروزی تیم ملی مقابل ترکمنستان، ۲.۸۲ امتیاز مثبت را به شمار امتیازات کسب شده تیم ملی اضافه خواهد کرد تا بدین ترتیب در جدول کلی، میزان امتیازات ایران به عدد ۱۶۱۳ برسد. در صورتی که تیم ملی سوئیس نتواند مقابل ایرلند برنده از زمین خارج شود، آنگاه تیم ملی فوتبال ایران به رتبه نوزدهم جهان صعود خواهد کرد.

این یعنی تیم ملی فوتبال ایران پس از ۱۸ سال می‌تواند در رتبه‌ای بهتر از جایگاه بیستمی دنیا قرار بگیرد، چرا که آخرین بار ملی پوشان در سال ۲۰۰۶ توانسته بودند که جایگاه نوزدهم فیفا را به خود اختصاص دهند و حالا فرصت بسیار خوبی نصیب تیم ملی ایران شده تا بتواند به این رتبه برسد.

لازم به ذکر است که تیم ملی پس از نتایج پس از کسب نتایج خوب در جام ملت‌های آسیا که مهمترین آن غلبه بر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بود، توانست فاصله امتیازی بسیار زیاد با سامورایی‌ها را کاهش دهد. به نحوی که اکنون ایران اختلاف خود را به هشت امتیاز کاهش داده که امیدوار است در صورت لغزش شاگردان موریاسو، پس از مدت‌ها به رتبه نخست آسیا صعود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • تیم اروپایی راه را برای قلعه‌نویی باز کرد
  • خیز تیم ملی ایران برای عبور از سد رنکینگ ۲۰
  • ایران امشب به رتبه نوزدهم دنیا می‌رسد
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا