Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان واحدهای کیش و چابهار را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، دکتر مجتبی دستوری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و حبیب پیری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن احکام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر مجتبی دستوری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر مجتبی دستوری دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت مالی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش است و دارای سوابقی ازجمله سرپرست واحد، معاون مالی و اداری و مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و... است.

دکتر طهرانچی طی نامه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر محمدرضا قائدی رئیس سابق واحد بین‌المللی کیش، از تلاش‌های وی در دوران مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار

برادر گرامی جناب آقای حبیب پیری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

حبیب پیری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است که سوابقی ازجمله مسئول راه‌اندازی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زهک، فرماندار زهک، مدیر امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و... را در کارنامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه ازاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن‌تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد، انتظار می‌رود که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود این امانتداری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم، عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است؛ چراکه پیروزی آن بوده که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم. همه اعضای این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با آرزوی موفقیت برای مجتبی ملکی‌چوبری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: وی مدیری جوان، مؤمن، کارآمد و انقلابی بوده که امیدواریم با حضور وی در این مسیری که دوستار ریل گذاری کرد با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در طول مدت تصدی دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و ... داشتیم که به همت و تلاش و درایت دوستار اتفاق افتاد.

مجتبی ملکی‌چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تحول آفرین و مأموریت گراست که این مأموریت‌ها و رخداد‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی بوده که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و. آغاز به اقدامات مختلفی در راستای افزایش تولیدات علمی و فرهنگی کرده که با توجه به فرمایشات حضرت آقا و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که همه حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی مولود انقلاب بوده، توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و در این باره استادان، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد‌های مناسبی استفاده کرد که این مهم همت و همدلی همگان را در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد دوستار در سمت رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟