Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:22:31 GMT

فن دایک شایسته دریافت توپ طلا بود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۷۹۷

فن دایک شایسته دریافت توپ طلا بود

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول، از دو هم تیمی خود یعنی ویرژیل فن دایک و الکساندر آرنولد تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک فصل گذشته با لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و یکی از مهم ترین بازیکنان تیم در راه کسب این افتخار بوده است. او همچنین چندی پیش به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا نیز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود ستاره هلندی در رای گیری جایزه توپ طلا بعد از لیونل مسی قرار گرفت تا دستش از کسب این جایزه کوتاه بماند.

 

هم تیمی برزیلی فن دایک حالا تمجید ویژه ای از این هلندی انجام داده است. فابینیو که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در این باره گفت: " مردم بیشتر از مدافعان درباره مهاجمان صحبت می کنند. اما باید توجه داشت که فن دایک همیشه به طور مشخص می داند که چه کاری باید انجام بدهد. او در فصل گذشته کمک زیادی به قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان کرد. فن دایک بازیکنی شگفت انگیز است و یکی از بهترین های جهان. او شایسته کسب توپ طلا بود."

 

 

 

 

فابینیو درباره مقایسه هایی که بین دنی آلوز و الکساندر آرنولد مطرح می شود نیز گفت: " اگر درباره افتخارات و جام ها صحبت کنیم، قطعا دنی آلوز یکی از بهترین ها بوده است. او هنوز در 36 سالگی یکی از بهترین بازیکنان برزیل است و این موضوعی باورنکردنی است. در مورد ترنت اما باید بگویم که او شگفت انگیز است. او می تواند به یکی از بهترین های جهان تبدیل شود."

 

 

ویرجیل فن دایک لیورپول الکساندر آرنولد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول الکساندر آرنولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود

سرمربی میلان گفت باید اعتراف کرد تیمش در سطح مورد انتظار ظاهر نشده و رم با عزم و کیفیت بالاتر شایسته صعود بوده است. 

میلان نه تنها موفق نشد شکست دور رفت مقابل رم را جبران کند، بلکه در المپیکو هم شکست خورد تا ماجراجویی آنها در لیگ اروپا به پایان برسد.

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما با تاسف این رقابت ها را ترک می کنیم. رم در مجموع دو بازی عزم و کیفیت بالاتری نشان داد و بنابراین آنها شایسته صعود بودند. ما قطعا کمبود کیفیت داشتیم. جدا از اینکه موقعیت های مهمی را خلق نکردیم، در بعضی موقعیت ها در محوطه جریمه حریف باید بهتر عمل می کردیم. باید از 10 نفره شدن آنها بیشتر استفاده می کردیم اما عزم و کیفیت لازم برای تغییر نتیجه را نداشتیم. ما شدت مناسبی در بازی نداشتیم. باید توپ را سریع تر به گردش در می آوردیم اما روی توپ های آخر دقت نداشتیم و کیفیت لازم برای گلزنی در موقعیت ها را نیز نداشتیم. 

از پیولی خواسته شد دو گل دریافتی میلان را آنالیز کند زیرا روی گل اول مانچینی زودتر از همه به توپ رسید و روی گل دوم نیز لوکاکو توانست گابیا را کنار بزند:

روی گل اول حرکت مانچینی را ندیدیم. روی گل دوم تعداد نفرات ما بیشتر بود و باید جلوی آن را می گرفتیم. همان طور که گفتم، باید اعتراف کنیم در سطح مورد انتظار بازی نکردیم. 

علاوه بر لیائو که انتقادات از او بالا بود، تئو هرناندز هم امشب نا امیدکننده ظاهر شد:

پس از چنین شکستی، نمی توان فقط در مورد نفرات که در سطح استاندارد خود نبوده اند، صحبت کرد. قضیه بیشتر از این ها است. رم خوب بازی کرد اما ما می توانستیم با نتایج بهتری این دو بازی را تمام کنیم و این کار را نکردیم زیرا در سطح بالایی بازی نکردیم. رم منظم و سازمان یافته بود. ما در فاز دفاع و حمله ناکارآمد بودیم. وقتی از موقعیت های کم، انقدر گل دریافت می کنید و 40 شوت دارید و فقط روی کرنر با ضربه گابیا به گل می رسید، یعنی کیفیت ما در حد خودمان نبود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد