Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع آمریکا مدعی شده است که کره شمالی به طور آشکار در تلاش برای ساخت موشک هسته‌ای دوربرد است. تاریخ انتشار: 14:37 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۱۲۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «مارک اسپر»، می‎گوید که «کره شمالی به طور آشکار در تلاش است تا موشک هسته‌ای دوربرد تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر دفاع آمریکا مدعی شده که «واشنگتن همچنان مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای را دنبال می‌کند.»

«اسپر» در پاسخ به سوالی که درباره «سلاح راهبردی جدید» کره شمالی پرسیده شده بود گفت «دست‌کم آن‌ها یک برنامه تحقیق و توسعه تهاجمی و یک برنامه آزمایش دارند.»

 

بیشتر بخوانید:

«دیگر پایبندی به محدودیت آزمایش‌های هسته‌ای نداریم» مسیر جدید کره شمالی در قبال آمریکا

 

وی افزود: «ما درباره آنچه آن‌ها تلاش می‌کنند انجام دهند هشیار هستیم؛ آن‌ها آشکارا در تلاش برای ساخت یک موشک هسته‌ای دوربرد هستند که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای است.»

اسپر در بخش دیگری گفت: «اکنون زمان آن است که اقدامات آن‌ها را به دقت زیر نظر بگیریم.»

ناکام ماندن دو دور مذاکرات سران آمریکا و کره شمالی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و مذاکرات اخیر در «استکهلم» سبب شد تا پیونگ یانگ با تعیین ضرب الاجل پایان سال برای واشنگتن از آمریکا بخواهد تا در رویکرد خود در قبال این کشور تجدید نظر کند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جزئیات جدید از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • (ویدئو) جزئیات جدید از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای ایران
  • ساخت موشک دانگ فنگ-۲۱ چینی برای غرق کردن ناو‌های آمریکا