Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:21:13 GMT

برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ۱۱ استان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۸۶۶

برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ۱۱ استان

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، علی مومنیان مدیر کمیته استانها سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر گفت: استان های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، منطقه آزاد اروند، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و فارس برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: بر اساس فراخوان هایی که در استان ها اعلام شده است، در تعدادی از استان ها، سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه های استانی برگزار می شود و در برخی استان ها نیز گروه های حاضر در جشنواره برنامه اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مهرماه در نامه ای به استان ها خواست در صورت تمایل برای برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آمادگی خود را اعلام کنند که ۱۰ استان و منطقه آزاد اروند برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کردند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، ارکسترال، تلفیقی، کودک و نوجوان و بانوان برگزار می شود و نشست های تخصصی، جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه از بخش های دیگر این دوره جشنواره است.

در این دوره از جشنواره قرار است طی برنامه های ویژه ای یاد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شود.
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.
همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر و بلیت فروشی آنها انجام خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر شاهین فرهت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر شاهین فرهت جشنواره موسیقی فجر شاهین فرهت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!