Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:22:42 GMT

ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۸۹۸

آفتاب‌‌نیوز :

درباره وضعیت جوی کشور در استان‌های مختلف گفت: امروز در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب استان فارس بارش رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

رفیعی در ادامه اظهار کرد: امروز همچنین در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور نیز بارش برف را داریم و در ارتفاعات البرز شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های کهگیلویه و بویر احمد چهار محال و بختیاری و استان لرستان نیز بارش برف را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سواحل دریای خزر امروز بارش باران را خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از اوایل وقت امروز مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده باران را دارند و فردا بارش‌ها محدود به نیمه جنوبی و شرق کشور می‌شود که در مناطق مرتفع جنوب شرق کشور شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود.

رفیعی در ادامه درباره وضعیت جوی کشور طی فردا یک شنبه نیز گفت: در نوار جنوبی کشور بارش رگباری باران و گاهی همراه با رعد و برق را خواهیم داشت. سامانه بارشی که هم اکنون در کشور فعال است از اواخر وقت فردا یکشنبه از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و روند افرایش نسبی دما بین ۳ تا ۵ درجه را پیش رو داریم.

وی در ادامه بیان کرد: از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی جدید از جنوب شرق وارد کشور می‌شود که سبب بارش پراکنده در این مناطق خواهد شد. روز یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و دریای عمال نیز مواج خواهد بود.

رفیعی در ادامه اضافه کرد: تهران امروز نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت سامانه بارشی جدید در روز پنج شنبه (۳۰ فروردین) کاهش می‌یابد، گفت: روز پنجشنبه در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و جنوب کشور شاهد بارندگی هستیم و عصر روز پنجشنبه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی جدید در روز جمعه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی، همچنین البرز مرکزی بارندگی دارند.

این کارشناس افزود: روز شنبه و یکشنبه مناطقی از شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب و ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی و زاگرس بارش دارند.

رفیعی یادآور شد: امروز شرق آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم هستند و برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز تهران نیز گفت: بیشینه دمای تهران امروز ۲۳ درجه بالای صفر است و بعد از ظهر شاهد وزش باد هستیم.

منبع: مهر

tags # بارش باران ، اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا