Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@11:39:07 GMT

قاتل شهید حججی به دام فتاد؟! +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۹۱۵

قاتل شهید حججی به دام فتاد؟! +فیلم

خبرگزاری میزان- رسانه مقاومت اسلامی النجباء تصاویری از لحظه دستگیری یک تروریست داعشی را منتشر کرد. تاریخ انتشار: 14:40 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۱۴۴

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه رسمی مقاومت اسلامی النجباء فیلمی از لحظه به دام افتادن یک تروریست داعشی توسط نیروهای نظامی سوریه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم منتشر شده از شبکه تلویزیونی الحدث، بخشی از عملیات  نیروهای امنیتی سوریه برای پاکسازی برخی شهرهای شرقی سوریه از اندک بقایای گروهک تکفیری-صهیونیستی داعش را به نمایش گذاشته است.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌دلیل شکل و شمایل آشنای این تروریست داعشی، این گمانه را مطرح کرده‌اند که شاید او همان کسی باشد که در تصاویر لحظات آخر «شهید حججی» دیده شده است.

ببینید: روایت تکان‌دهنده سردار سلیمانی از جنایت‌های داعش در عراق کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهید حججی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «بیست و هفت جمله» نوشته محسن ذوالفقاری به‌تازگی توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره نماز است.

شهید بهشتی درباره نماز و یادگیری معانی کامل عبارات آن می‌گوید: «امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود».

«یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

نویسنده این کتاب با تأثیر از این جملات کتاب را به نگارش درآورده و این‌کتاب در ۴ فصل منتشر شد. جایگاه و اهمیت نماز، معنا و زبان نماز و آثار نماز از جمله عناوین فصل‌های این کتاب هستند.

این‌کتاب با ۲۵۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085599 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم