Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش غلظت آلاینده‌ها در چهار شهر تهران،کرج، اصفهان و اراک خبر داد.

به گزارش ایسنا بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی دوشنبه و سه‌شنبه ( ۷و ۸  بهمن ماه) غلظت آلاینده‌ها در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش می‌یابد و منجر به کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این شرایط خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر بویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی و اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری توصیه می‌شود.

به گزارش ایسنا سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه دیگری درباره ادامه فعالیت سامانه بارشی آورده است: بارش برف و باران فردا (۶ بهمن ماه) برای برخی نقاط فارس، مناطق سردسیر و ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی فردا(۶ بهمن ماه) در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان باعث لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود. در این شرایط احتیاط در تردد جاده‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلودگی هوا هواشناسي هوای ناسالم برای گروه های حساس بارش باران و برف رگبار و رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد

یک بررسی جدید حاکی از آن است که آلودگی هوا میزان تمرکز و توجه کودکان به طور ویژه پسران را کاهش می‌دهد.

به گزارش شفقنا، اسپوتنیک نوشت: «بر اساس این بررسی، قرار گرفتن در معرض دی اکسید کربن سطح تمرکز پسران ۴ تا ۸ ساله را مختل می‌کند.»

این بررسی که در نشریه بین المللی محیط زیست منتشر شد و از داده‌های مربوط به بیش از ۱۷۰۰ زن و کودک در ۴ منطقه از اسپانیا استفاده کرد، به شواهدی در مورد تأثیر منفی آلودگی هوا در دوران بارداری و دوران کودکی بر رشد مغز اشاره نمود.

نتایج نشان داد کودکانی که در معرض سطوح بالاتری از دی اکسید کربن قرار گرفته اند در سنین ۴ تا ۶ سالگی عملکرد توجه ضعیفی داشتند.

دیگر خبرها

  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد
  • پیش‌بینی سیل در کرمان با هشدار نارنجی هواشناسی
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است