Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: همزمان با آغازدهه فجر ، بهره برداری از پروژه های راهداری در 7 محور روستایی استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،جعفر شهامت با بیان اینکه این پروژه ها در سال جاری وارد مرحله عملیاتی شده است اظهار داشت: این پروژه های عمرانی، در قالب طرح ابرار، اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه های قابل افتتاح شامل تکمیل راه روستایی بیدواز و تکمیل راه روستایی  قره چاه درشهرستان اسفراین، بهسازی و روکش آسفالت محورروستایی اسطرخی در شهرستان شیروان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی سنخواست، رختیان و گیفان در شهرستان بجنورد و بهسازی و روکش آسفالت محورروستایی نجف در شهرستان مانه و سملقان است.

وی گفت: برای اجرای این پروژه ها ۳۷ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است وبا بهره برداری از آن بیش از ۴۶ هزار نفر روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در قالب طرح ابرار، ساخت ۷۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آغاز شده است که تا پایان سال مالی جاری، به بهره‌براری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مسولیت ساخت بخشی از راه‌های روستایی، به این اداره کل در قالب طرح ابرار واگذار شده است اظهار داشت: به همین منظور، گروه ساخت راه روستایی در این اداره کل تشکل شده است که به صورت امانی، نسبت به اجرای پروژه هادر محورهای روستایی اقدام می کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه در اجرای طرح ابرار، اولویت با ساخت و تکمیل راه برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است افزود: امید است با اجرای این طرح، شاخص بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب، ارتقا یابد.

سهرابی راد/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

علی عبداللهی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام راه‌های شمال استان کرمان باز هستند و تردد ایمن در را‌های شمال استان کرمان جریان دارد، گفت: تعدادی از مسیر‌های روستایی دچار آبگرفتگی  شده بودند که طبق آخرین گزارش راهداران، مشکل این محور‌ها نیز برطرف شده است.

وی افزود: برخی از مسیر‌های عشایری مسدود هستند که هم اکنون با همکاری اداره کل عشایری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان بیان داشت: فعالیت اصلی این سامانه بارشی تا ظهر امروز است و از ظهر فردا تا نیمه شب دوباره فعالیت  بارندگی‌ها در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

وی به مردم توصیه کرد: سفر‌های غیرضرور خود را در دوره‌های بارندگی‌های شدید لغو کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه همکاران راهداری از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی در جاده‌ها به خودرو‌هایی که دچار مشکل شده بودند، امداد رسانی کرده‌اند، افزود: حدود ۳۵۰ نیروی راهداری و حدود ۴۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها همچنان مطمئن‌ترین راه دستیابی مردم به وضعیت محور‌های برون شهری است؛ بنابراین رانندگان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به سهولت اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی