Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:19:51 GMT

واکنش عراقچی به تهدید آمریکا علیه سردار قاآنی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۰۱۹

واکنش عراقچی به تهدید آمریکا علیه سردار قاآنی

به گزارش جماران؛ سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان، در حساب توییتری خود به زبان انگلیسی نوشت:

«فشار حداکثری به وضوح یک شکست بزرگ است، اما تندروهای کاخ سفید چیزی درباره ایران نمی‌فهمند و بر رویه خود پافشاری می‌کنند.

ترور قهرمانان ما توسط تروریسم دولتی آمریکا، پایان حضور آمریکا در منطقه را کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد کم‌تجربه در وزارت خارجه آمریکا آنقدر نابینا هستند که نمی‌توانند تظاهرات گسترده را ببینند و سردار دیگری را تهدید می‌کنند.»

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 کاخ سفید عباس عراقچی وزارت خارجه آمریکا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد

روزنامه آمریکایی امروز پنجشنبه به نقل از مقام‌های امنیتی غربی فاش کرد آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا همه داده‌هایشان درباره تهدید اجرای حمله تروریستی در روسیه را به مقام‌های مسکو ندادند.

به گزارش ایسنا، مقام‌های امنیتی اروپایی و آمریکایی می‌گویند آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا همه اطلاعاتی را که درباره تهدید مربوط به حمله تروریستی رخ داده در سالن کنسرت «کروکوس» در مسکو داشتند در اختیار طرف روس قرار ندادند.

در این گزارش نیویورک‌تایمز آمده که دشمنی میان آمریکا و روسیه به واشنگتن اجازه نداده اطلاعاتی بیشتر درباره برنامه حمله تروریست‌ها در روسیه را «فراتر از آن چه که لازم بود» به اشتراک بگذارد چون آن‌ها نگران بودند که مقام‌های روس احتمالا منابع اطلاعاتی یا شیوه‌های کار آن‌ها را متوجه شوند.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه اظهار کرد مسکو خبر از اطلاعات ارائه شده از سوی نیویورک‌تایمز درباره اینکه واشنگتن از به اشتراک گذاشتن تمامی اطلاعات مربوط به تهدید حمله تروریستی در ساکن کنسرت کروکوس با طرف روسی امتناع کرده، ندارد.

سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: «خیر ما هیچ چیز را نمی‌دانیم. اما اطلاعاتی که نیویورک تایمز به نقل از منابع خبری داده است اطلاعاتی هستند که باید در زمان ما با احتیاط فراوان با آن‌ها برخورد کرد.»

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • چین: آمریکا برای افزایش بودجه نظامی خود از ناکجاآباد دشمن فرضی می‌سازد
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • ایران در برابر سه تهدید بزرگ
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان