Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@02:17:10 GMT

اولین واکنش دبیاسی درباره پیشنهاد ایران

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۰۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

 بعد از حضور آندره آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال که با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و در نهایت وی از این تیم جدا شد، مربی دیگری از ایتالیا مدنظر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است و او جیانی دبیاسی است.

به گزارش ایتالیا سرا، دبیاسی درباره حضور روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: برای حضور در ایران جزییات قرارداد مهم است و تا زمانی که قرارداد امضا نشود، نمی‌شود به صورت قطعی درباره آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قبلا چندین سال در تیم ملی مربیگری کردم و توانستم در تجربه اول خودم با تیم ملی آلبانی تلاش و تعهد زیادی از خود نشان دهم و در پایان آن اهدافی که خیلی‌ها برای ما غیرممکن می‌دانستند را ممکن کردیم. برای من فرقی نمی‌کند که مربی باشگاهی باشم یا ملی. هر جا که باشم نهایت توان خود را برای موفقیت به کار می گیرم. اولین کار مهم این است که اهدافی که دارید را معین کنید و برای رسیدن به این اهداف تلاش کنید.

البته روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال مذاکره با دبیاسی برای سپردن سکان هدایت تیم‌ملی که در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده بود را تکذیب کرد.

دبیاسی قبلا گزینه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و استقلال نیز بود و بعد از اخراج سرمربی‌های این تیم‌ها، نام او مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دبیاسی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد