Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از بازسازی و تکمیل ۶۵۰ واحد مسکونی سیل‌زده در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل بالایی در گفتگو با مرصادنیوز با اشاره به اینکه تاکنون ۶۵۰ واحد مسکونی احداثی ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری بازسازی و تکمیل شده است، اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۷ واحد مسکونی تعمیری ناشی از سیل در آذرماه به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی ۴۳ میلیارد تومان پرداخت شده است، عنوان کرد: از مجموع ۸۵ میلیارد تومان بخش کشاورزی، ۶۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ۱۵۸ میلیارد تومان در قالب ۱۸ پروژه صرف خواهد شد، بیان داشت: این اعتبار برای بازسازی آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، زیر ساخت‌های راه و شهرسازی، شهرداری و ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

بالایی افزود: سیل گذشته علاوه بر خسارت، برکاتی از جمله در بخش تقویت مخازن آب زیر زمینی و افزایش تولیدات کشاورزی داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل که با پیشرفت قابل قبولی در حال احداث است در روزهای پایانی سال گذشته از اعتبار ۸۴ میلیارد تومانی بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل ادامه داد: برای شبکه آبیاری سبلان ۲۰ میلیارد تومان و شبکه کشاورزی مغان نیز ۲۰ میلیارد تومان از این منابع ملی ابلاغ شده است.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تالار اردبیل

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در مورد تنها پروژه حوزه فرهنگی نیز گفت: برای تکمیل تالار شهر اردبیل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا این پروژه زیربنایی حوزه فرهنگی و هنری نیز به سرعت تکمیل و راه اندازی شود.

شایقی اظهار کرد: در مجموع ۲۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از ۹۲ پروژه استانی در روزهای پایانی سال اختصاص یافت تا تحول خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها عمدتاً در بخش زیرساخت شهرک های صنعتی، تکمیل سالن های ورزشی، واحدهای آموزشی نیمه تمام، طرح های صنعتی و تولیدی با اشتغال بالا، طرح های آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری و … است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل تعداد زیادی از طرح های پیشران توسعه استان اردبیل در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم به سرانجام برسد.

کد خبر 6064243

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی