Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای بهره‌برداری از توانایی‌های علمی و ظرفیت‌های اجرایی و انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه پژوهشی تفاهم‌نامه معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی و مرکز مطالعات دین و سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.

به گزارش ایسنا، به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی در جهت ایجاد هماهنگی در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان فرج حسینیان، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و حجت‌الاسلام مرتضی عبدالجباری، مدیر مرکز مطالعات دین و سلامت منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه می‌توان به شناخت نیاز کشور در زمینه‌های کاری طرفین و برنامه‌ریزی در جهت رفع آن‌ها با توجه به ویژگی‌های هریک از طرفین، همکاری و اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی، برگزاری نشست‌ها، سمینارها و همایش‌های مشترک و همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزش مشترک اشاره کرد.

این تفاهم نامه با حضور مدیران و اعضاء گروه پژوهشی سلامت سالمندی جهاد دانشگاهی و اعضاء هیئت علمی مرکز مطالعات دین و سلامت و گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمل‌ونقل جاده‌ای با تاجیکستان، با اشاره به سیاست کلی دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات با همسایگان و کشور‌های منطقه، امکان به وجود آمده را نه فقط آغاز عصر جدیدی از تقویت مناسبات حمل‌ونقل جاده‌ای، بلکه سرآغازی برای تعمیق مناسبات ۲ کشور در همه حوزه‌ها دانست که با زبان، پیشینه، فرهنگ و ارزش‌های مشترک، دارای همبستگی عمیق هستند.

وی همچنین به موقعیت راهبردی قلمرو ایران به‌عنوان پل ارتباطی چین و آسیای میانه با آسیای غربی و اروپا و از سوی دیگر ظرفیت‌های عمیق بنادر جنوبی ایران در دسترسی به اقیانوس هند و حوزه خلیج‌فارس، به‌عنوان مسیری مناسب، امن و کوتاه برای دسترسی ناوگان تاجیکستانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه نشست «شایسته سعید مرادزاده» معاون وزارت نقلیات تاجیکستان نیز با قدردانی از میزبانی طرف ایرانی و تأکید بر فرصت فوق‌العاده اجلاس حاضر برای احیای ظرفیت‌های عظیم بین دو ملت عمیقاً نزدیک، بر موقعیت تاجیکستان بر قرارگیری در قلب آسیای مرکزی، به‌عنوان کشوری با ظرفیت‌های پنهان در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل و به‌طور تاریخی دارای جایگاه مهمی در جاده ابریشم تأکید کرد.

در ادامه نشست طرفین با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های راهگذر‌های بین‌المللی از جمله KTAI، مسیر جنوبی راهگذر شرقی- غربی و شاخه شرقی راهگذر شمال- جنوب، بر موضوعاتی از جمله تطبیق آمار تردد و تجارت، تقویت امکانات بین‌راهی، برنامه عمل خدمات راهداری، مبادله مجوز‌های تردد، اطلاع‌رسانی هزینه‌های رسمی پرداخت مرزی و اجتناب از پرداخت‌های غیررسمی، روزآمدسازی مقررت تردد و اقامت، تسهیل روادید، جزئیات مشکلات تردد در قلمرو یکدیگر و هم‌افزایی مشارکت در اتحادیه‌های اوراسیا و شانگهای را مورد تبادل نظر فنی قرار دادند.

در خاتمه نشست، رئیس هیات تاجیک از مدیریت عالی سازمان جهت شرکت در همایش «راهی به‌سوی تین‌شیان» در شهر دوشنبه (پایتخت تاجیکستان) در ماه آتی میلادی، دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری