Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: چهره‌های قرآنی اهل سنت شمال کشور در دهه فجر تجلیل می‌شوند. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام علی خیرخواه ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در دهه فجر امسال 48 برنامه برای اقشار مختلف برنامه‌ریزی شده که تلاش ما این است برنامه‌ها محدود به یک دهه نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همایش بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه اهل سنت شمال کشور در استان برگزار شد که با استقبال خوبی از این برنامه به عمل آمد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بیان داشت: در این ایام محافل انس با قرآن کریم ویژه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود.

ایجاد شبکه‌ حمایت از چهره‌های قرآنی در وزارت آموزش و پرورشنشست‌های تخصصی با حضور چهره‌های قرآنی جهان اسلام در نمایشگاه قرآنخانواده نقش اساسی در ترویج معارف قرآنی و دینی دارند

وی با بیان اینکه رویکرد ما در اجرای برنامه‌ها نگاه تقریبی است، افزود: برنامه‌های پرجاذبه و اثرگذار فرهنگی و قرآنی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم مردم به عنوان محور برنامه‌ها باشند.

خیرخواه بیان داشت: نشست ویژه بانوان اهل سنت استان‌های شمال کشور نیز در ایام دهه فجر امسال پیش‌بینی شده است.

وی گفت: جشن دانش‌آموزی در مناطق اهل سنت‌نشین استان، همایش تجلیل از مساجد اهل سنت و نکوداشت چهره‌های قرآنی اهل سنت شمال کشور از برنامه‌های محوری این ایام خواهد بود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تأکید بر اهمیت نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این دهه کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی ویژه نوجوانان و جوانان اهل سنت و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با برگزاری برنامه‌هایی مانند محفل امام حسنی‌ها می‌توانیم خیلی از مفاهیم دینی را در ابعاد گوناگون توسعه دهیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: فعالیت‌های جذاب رسانه‌ای از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه قرآن کریم است که در سال‌های اخیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه قرآنی محفل در این سال‌ها توانسته است مخاطبین بسیاری جذب کند، گفت: برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها با حضور جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر توانست این فضای جذاب را به صورت گسترده برای مخاطبین به نمایش بگذارد.

صاحبقرانی با اشاره به تأثیر معنوی، اجتماعی و فرهنگی فراوان محفل قرآنی امام حسنی‌ها روی مخاطبین اظهار کرد: با برگزاری برنامه‌هایی مانند محفل امام حسنی‌ها می‌توانیم خیلی از مفاهیم دینی را در ابعاد گوناگون توسعه دهیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه‌های شادی مانند محفل امام حسنی‌ها که با رویکرد قرآنی برگزار شد می‌تواند شناخت جامعه را نسبت به ارزش‌های دینی بیشتر کند و دانش مردم درباره مسائل دینی را گسترش دهد.

محفل امام حسنی‌ها موجب تقویت حوزه ارتباطات دینی است

وی با تاکید بر نقش برنامه‌های شادی مثل محفل امام حسنی‌ها در شناخت مفاهیم قرآنی و کسب علم نسبت به آن تصریح کرد: این برنامه علاوه بر افزایش شناخت و دانش، به تقویت حوزه ارتباطات دینی هم کمک کرد.

صاحبقرانی جذب اقشار مختلف و افزایش ارتباطات دینی در بین مردم را از دیگر ویژگی‌های برنامه محفل امام حسنی‌ها بیان کرد و افزود: این محفل قرآنی توانست تعداد زیادی مخاطب از اقشار مختلف جامعه را کنار هم جمع کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ارتباطات شکل گرفته بر اساس مسائل ارزشی جذاب‌تر است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های صرفاً مذهبی فقط مذهبی‌ها را کنار هم جمع می‌کند در حالی که برگزاری جشن‌های این چنینی می‌تواند گروه‌های خاکستری جامعه را هم جذب و آنها را به دایره انسان‌های ارزش مدار اضافه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها برنامه‌هایی مانند محفل امام حسنی‌ها می‌تواند یک ابزار و وسیله تبلیغی برای ارزش‌های دینی باشد یعنی می‌توانیم با این برنامه‌های قرآنی هم آموزه‌های دینی و ارزشی را آموزش دهیم و هم با تبلیغ آنها را به گفتمان تبدیل کنیم.

صاحبقرانی با اشاره به نقش این برنامه‌ها در ترویج قرآن خاطرنشان کرد: نسل جوان با مشارکت در این برنامه‌ها می‌توانند در کنار شادی و فعالیت‌های اجتماعی، به مسائل دینی و ارزشی پی ببرند.

کد خبر 6064281

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها