Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار فریدخمامی کارشناس کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فدراسیون کاراته به ۲ روش ملی پوشان را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام می‌کند. برخی از بازیکنان با هزینه فدراسیون در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. آن‌ها کسانی هستند که شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل کاراته کا‌هایی که در بازی‌های اسپانیا و شیلی حضور داشتند.

او تصریح کرد: برخی از بازیکنان هم با هزینه شخصی در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کنند. این موضوع برای ارتقا رنکینگ است. این افراد از طرف فدراسیون اجازه حضور در مسابقات برون مرزی و اردو‌های آخر تیم ملی را پیدا می‌کنند، اما تمام هزینه به عهده خودشان است. حتی یکسری از مربیان هم به همین شکل در کنار بازیکنان حاضر می‌شوند.

کارشناس کاراته در ادامه گفت: ملی پوشان ما در ۲ وزن ۷۵- (بهمن عسگری) و ۷۵+ (سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب) شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند، اما در وزن ۷۵+ هم یک نفر از بین پورشیب و گنج زاده جواز حضور در المپیک توکیو را به دست می‌آورد. یک مسابقه‌ هم در کشور فرانسه برگزار می‌شود. در آن مسابقه با صلاحدید فدراسیون و کادرفنی تیم ملی یک نفر در وزن ۶۷ کیلوگرم اعزام می‌شود. اگر آن شخص در فرانسه به مدال برسد، مستقیم به المپیک ۲۰۲۰ راه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:  راهیابی بهمنیار به دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراته وان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • روایت میراسماعیلی از لغو اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تیراندازان انتظارات را برآورده نکردند/نرفتن به المپیک آخر خط نیست
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد