Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌دنبال بارش شدید برف از شب گذشته در برخی نقاط کوهستانی مازندران، برخی مدارس مازندران تعطیل شد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، هوای مازندران از ابتدای دومین ماه از آخرین فصل سال، حال و هوای زمستانی و سردی به خود گرفته است و دمای هوای شهرهای استان در مناطق مرکزی تا 3 درجه سانتیگراد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اثر برودت هوا و به دنبال هشدار هواشناسی مازندران، بارش برف دیشب و امروز سبب سفیدپوش شدن محور شریانی سوادکوه مازندران شده است. بارش برف در ارتفاعات مناطق کوهستانی محور سوادکوه حال و هوای سردی را به منطقه وارد آورده است.

بارش برف سبب برودت هوای شدید در برخی این مناطق شده به گونه ای که ساعت درس مدارس سوادکوه با تاخیر چند ساعته آغاز شده است. محورهای هراز و کندوان نیز مستنی از این سرمای شدید نبوده و اکنون در این دو محور بارش‌ها به صورت خفیف منطقه را سفیدپوش کرده است.

مدارس شهر کیاسر و منطقه پشتکوه و مدارس مسیر روستای چالو و ایلال چهاردانگه امروز شنبه به علت نامساعد بودن شرایط جوی، برودت هوا و بارش برف تعطیل شده است. مدارس شهرستان کلاردشت نیز امروز بر اثر بارش شدید برف و برودت هوا تعطیل شده است.

465 نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدندعصر امروز بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیردبارش برف پرواز تهران - بجنورد را از آسمان به فرودگاه مهر‌آباد بازگرداند

عباس علی نجفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری نیز اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در 24 ساعت گذشته و بارش برف در محورهای کوهستانی استان، 225 کیلومتر از محورهای کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با 850 تن نمک برفروبی شد.

وی افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد. در شب گذشته و امروز به صورت بی وقفه، 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

هم اکنون جو مناطق مرکزی استان سرد بوده و آب و هوای ابری را تجربه می‌کند و این برودت هوا تا اواسط هفته در مازندران تداوم دارد.

انتهای پیام/681/ح

R41358/P1357/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد