Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@20:59:58 GMT

فناوری جدید و قابلیت‌های هیبریدی در E-Class مرسدس بنز

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۳۸۱

فناوری جدید و قابلیت‌های هیبریدی در E-Class مرسدس بنز

شرکت مرسدس بنز هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی از عنوان جدید خود مشخص نکرده است، اما گفته می‌شود فروش این محصول تابستان امسال در اروپا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، نسلی که امروز از عنوان Mercedes Benz E Class در جهان وجود دارد، اولین بار در سال ۲۰۱۶ به دنیا معرفی شد. حالا در سال ۲۰۲۰ قرار است که یک ورژن لوکس از این خودرو تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر ابتدا در همایش‌های برگزار شده در اروپا منتشر شد. بر طبق گفته منابع نسخه جدید خودرو E Class قرار است که تغییراتی را در داخل و خارج بدنه به خود اختصاص دهد که شامل یک سری فناوری جدید و قابلیت‌های هیبریدی است. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این تغییرات منتشر نشده است. دلیل کمبود اطلاعات آن ااست که شرکت مرسدس بنز هنوز از محصول ارتقا یافته خود رونمایی نکرده است. به جای این عمل، کمپانی مرسدس بنز چند عکس منتشر کرده که نشانگر این خودرو به همراه استتاری محدود و طراحی جالب است.

تمام اطلاعاتی که از این تصاویر مشخص است

در این تصاویر همچنین تغییرات کوچکی در بدنه و سپر مشاهده می‌شود که این نسخه را کمی صاف و صیقلی‌تر کرده است. با این حال هنوز نیاز است که جزئیات بیشتر از سوی خود شرکت منتشر شود. در داخل بدنه نیز یک سری بروزرسانی صورت گرفته است که شامل یک فرمان جدید و سیستم نرم‌افزاری MBUX می‌شود. در نتیجه صفحه نمایشگر دیجیتالی از کیفیت بالاتری برخوردار است. این صفحه نمایش شامل انتخاب قابلیت‌های مختلف در پردازش انرژی، کنترل کیفیت تهویه هوا، گزینه Urban Gaurd مرسدس بنز و Mercedes Me می‌شود.

همچنین رانندگی هوشمند نیز به این نسخه اضافه شده است که شامل سیستم کنترل سرعت، ترمز و جهت‌دهی می‌شود. گفته می‌شود این سیستم قابلیت پردازش در مواقع اورژانسی و یا حتی زمان‌های ساده در پشت ترافیک را دارد. اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی خودرو موجود نیست، اما پیش‌تر شرکت مرسدس بنز اعلام کرده بود که خط تولید E Class از قابلیت شارژ هیبریدی برخوردار خواهد بود.

 

همچنین دو نوع جدید از موتور‌ها به عنوان گزینه‌های اصلی در نظر گرفته شده‌اند. اولین موتور یک عنوان ۲.۰ لیتری چهار سیلندری است که ۲۶۸ اسب بخار را پردازش می‌کند. دومین عنوان، موتور ۳.۰ لیتری با ۳۶۲ اسب بخار است که M 256 نام دارد.گفتنی است که شرکت مرسدس بنز هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی از عنوان جدید خود مشخص نکرده است، اما گفته می‌شود فروش این محصول تابستان امسال در اروپا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: مرسدس بنز E Class مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک که برای مرسدس رانندگی می‌کند، ابراز اطمینان کرد که می‌تواند برای مدت طولانی در مسابقات شرکت کند. این راننده انگلیسی همچنین تمدید قرارداد اخیر فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی با تیم استون مارتین را مثبت ارزیابی کرد.

همیلتون با اشاره به پیوستنش به تیم فراری ایتالیا از ابتدای فصل آینده فرمول یک گفت: نقل مکان به فراری؟ زمان هیجان‌انگیزی برای من خواهد بود. من قصد دارم برای مدتی طولانی مسابقه دهم. قطعاٌ خوب است که فرناندو آلونسو هنوز اینجاست. من امیدوارم که او به مسابقه ادامه دهد.

راننده مرسدس درباره گرندپری چین هم خاطرنشان کرد: هیچ چیز در ماشین ما تغییر نکرده است. همین‌طور خواهد بود، اما اکنون کمی بیشتر آن را درک می‌کنیم. در طول گرندپری گذشته، ما بهبودهایی ایجاد کردیم. فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم به عقب برگردیم، کارها را به گونه‌ای دیگر انجام می‌دادیم. بیایید ببینیم آیا می‌توانیم برخی از این تغییرات را که ممکن است در سوزوکا انجام داده‌ایم، اعمال کنیم. چیزهای کوچک، تفاوت بزرگی در نتیجه کلی ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد