Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@02:22:33 GMT

دستگیری یک شرور فراری در کرج

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۴۱۵

دستگیری یک شرور فراری در کرج

سرهنگ نور محمد فتحی زاده با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یکی از اراذل و اوباش استان‌های غربی کشور به استان البرز که با استفاده از سلاح سرد در استان های مختلف اقدام به برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده و متواری شده بود، دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس البرز، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این اوباش سابقه دار در شهر کرج شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این اوباش سابقه دار در استان های غربی کشور با استفاده از سلاح سرد اقدام به برهم زدن نظم عمومی و ضرب و جرح افراد کرده بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این امنیت را به خطر بیندازد قانون به شدت با او برخورد خواهد کرد.

۴۶

کد خبر 1345779

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باپیگیری‌های ویژه دادسرا، بازپرس محمد سلیمی مسئول پرونده و پلیس آگاهی فردی که اواسط سال قبل در مرکز شهر ایلام اقدام به تیراندازی کرده و فردی با هویت اکبری دهبالایی را به قتل رسانده بود در استان آذربایجان غربی و زمانی که تلاش می‌کرد از مرز خارج شود دستگیر شد...

وی متذکر شد: خشونت و رفتارهای مجرمانه‌ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس می‌باشد و در این مقوله کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

کد خبر 6086233

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران