Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@19:39:55 GMT

پلمب ۲۳۸واحد آلاینده خدمات خودرویی در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۴۷۴

پلمب ۲۳۸واحد آلاینده خدمات خودرویی در مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۸ واحد آلاینده خدمات خودرویی در سطح شهر مشهد پلمب شده است.

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی یعقوبی  گفت: در راستای کاهش آلودگی محیطی و ارتقاء سطح رفاه شهروندان و افزایش سطح رضایتمندی عمومی، شهرداری مشهد با صنوف مزاحم و انبارهای ضایعات برخورد و نسبت به جمع‎آوری آنها اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود:  ۲۱۰۶ مورد گزارش مشاغل مزاحم از سطح شهر ارسال شده که پس از بازدید انجام شده برای ۱۰۶۹ مورد اخطاریه به متصدیان مشاغل داده ‌شده است. معاون شهردار مشهد تصریح کرد: در همین راستا از اول سال تاکنون ۲۳۸ واحد آلاینده خدمات خودرویی در سطح شهر پلمب شده است. وی افزود: پس از تشکیل پرونده تخلفات مشاغل مزاحم، با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ۲۳۸ واحده آلاینده پلمب و جهت ادامه فرآیندهای قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد. یعقوبی با اشاره به اینکه بیشترین اخطار و پلمب مربوط به منطقه ۲ بوده است، خاطرنشان کرد: از بین واحد های آلاینده بیشترین اخطاریه و پلمب مربوط به تعمیرگاه های خودرو گزارش شده است.

منبع: شهرداری مشهد 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان