Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت: نرم افزار "شهر من" به مرور تکمیل خواهد شد و تمام برنامه‌های شهر هوشمند روی آن بارگذاری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا موحدی‌زاده در صفحه لینستاگرام خود با بیان اینکه نصب اپلیکیشن "شهر من" یک نرم‌افزار جامع شهروندی است که خدمات شهروندی موردنیاز را پوشش می‌دهد، نوشت: شهر من یک اپلیکیشن شهروندی است که علاوه بر ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف اهداف اجتماعی را دنبال می‌کند تا شهروندان در مدیریت شهر سهیم باشند؛ ارائه خدمات الکترونیکی تجمیعی در بستر یک نرم افزار جامع و راه اندازی باشگاه شهروندی در سطح کلانشهرها از جمله اقدامات پیشروی این اپلیکیشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این نرم افزار، برنامه‌های مختلف نظیر نقشه شهر برای معرفی شهر مشهد و چشم شهر برای انعکاس مشکلات شهری توسط شهروندان بارگذاری شده‌است، ادامه داد: این نرم افزار به مرور تکمیل خواهد شد و تمام برنامه‌های شهر هوشمند روی آن بارگذاری می‌شود. هم اکنون در کلانشهر مشهد اقداماتی در راستای هوشمندسازی در حوزه حمل و نقل انجام شده و بخشی از پرداخت‌ها در اتوبوس، قطارشهری و تاکسی و عوارض خودرو، ساختمانی و نوسازی از طریق کیف الکترونیک و Qr کد هم انجام می‌شود.

کد خبر 407405

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر هوشمند اپلیکیشن شوراي شهر مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری سیاهویی، با بیان اینکه بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک هیچ اقدامی پتانسیل نهایی خود را آشکار نمی‌کند و امروزه با ابزارهای دقیق نرم افزاری شاید بتوان آگاهانه و هوشیارتر از پیش در این مسیر گام نهاد، تصریح کرد: در همین راستا اداره کل تجهیزات پزشکی، ضمن ایجاد سامانه‌ای به منظور برنامه‌ریزی و سیاستگذاری اهداف کلان از جمله نظارت بر ارزهای تخصیصی، موارد مشمول تغییر اولویت ارزی، مابه‌التفاوت اقلام بیمه‌ای و…، تلاش خود را بر نظارت هوشمند بر زنجیره تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی متمرکز کرده است.

وی همچنین با اشاره به ارتباط آنلاین و برخط با تأمین کنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی این اقدام را ارتباط دوسویه مطمئنی برشمرد که در به ثمر رسیدن اهداف با بهره مندی از خرد جمعی و اجتناب از تصمیم گیری و تصمیم سازی یک سویه پیشگیری می‌کند.

معاون فنی کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه در راستای جلوگیری از بروز کمترین تنش به مراکز درمانی سراسر کشور، کمبود و مشکلات تأمین به صورت مدون رسیدگی و پیگیری می‌شود گفت: یکی از جمله اقدامات مهم اجرایی ما در اداره کل، مدیریت توزیع حواله‌ای و طرح توزیع متناسب و عادلانه اقلام استراتژیک و مهم می‌باشد که موجب اتفاقات مطلوبی در رفع دغدغه بیماران شده است.

وی بیان داشت: نظارت هوشمند که علاوه بر تأکیدات رئیس سازمان غذا و دارو بر آن عملاً یک خواسته و مطالبه جدی از سوی مسئولان تراز اول کشور و در همه بخش‌ها است از جمله برنامه‌های استراتژیک ما هم محسوب می‌شود لذا تدوین شاخص‌های رتبه‌بندی تأمین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و پیاده سازی سامانه به این منظور هم از فعالیت‌های جدی ما است.

عامری در پایان با اذعان بر اینکه مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک مفهومی کلان‌تر از اقدامات یاد شده ما دارد که ملهم از قوانین بالادستی است، خاطر نشان کرد: ما برای اینکه در چارچوب وظایف اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بتوانیم رویکردی مشخص داشته باشیم تمام تلاش خود را در مسیر حرکت به برنامه‌های تعریف شده قرار می‌دهیم.

کد خبر 6080562 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • تلاش برای رسیدن خدمات هوشمند دولت به ۳۰ درصد
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • هوشمند سازی 13 گله شتر استان یزد
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان